odmowa zwolnienia od kosztow

Data: 2009-08-25 12:19:10
Autor: T
odmowa zwolnienia od kosztow
Wlasnie dostalam postanowienie o oddaleniu wniosku o zwolnienie od kosztow postepowania w calosci. Z niezrozumialych powodow sad nie zechcial wniosku uzasadnic, choc - zwazywszy na regulacje art. 357 par. 2 i art. 394 par 1 pkt 2 kpc - powinien byl to zrobic.

No i - nie bardzo wiem jak dzialac - skladac zazalenie na odmowe zwolnienia?.... Ale jak tu przeprowadzic jakakolwiek polemike, skoro nie wiem, czym kierowal sie sad. Moze zadac uzasadnienia? Tylko na jakiej podstawie?...

Bede wdzieczna za wskazowki

odmowa zwolnienia od kosztow