odnawianie fug

Data: 2014-02-16 22:20:20
Autor: FEniks
odnawianie fug
W dniu 2014-01-10 11:53, Krycha pisze:
Witam.
Wzięłam się za naprawę fug między kafelkami w łazience.
Na podłodze fugi trzymają się dobrze, ale z białych zrobiły się
feee.
Zastanawiam się podrapać je trochę i nałożyć na tą fugę ciemną,
czy może rozrobić tą ciemną fugę na rzadko i "pomalować" nią
starą fuge?
Złapie ten nowy kolor na trwałe?
Może koś z Was ma za sobą takie doświadczenia?

W castoramie widziałam środek do czyszczenia fug. Nie wiem, jak i czy to działa, ale sama planuję wykorzystać. Kiedyś kupiłam w Lidlu środek w butelce ze spryskiwaczem i podziałał świetnie.

Ewa

Data: 2014-02-16 22:22:20
Autor: FEniks
odnawianie fug
W dniu 2014-02-16 22:20, FEniks pisze:
[...]

Rzadko tu zaglądam i nie zauważyłam, że to stary wątek.

Pewnie fugi już dawno odnowione. ;) Powiedz, jak Ci z tym poszło?

Ewa

odnawianie fug