odnośnie bluray w PS3

Data: 2009-04-01 09:56:52
Autor: @dams
odnośnie bluray w PS3
Mam pytanko czy bezproblemowo czytnik z ps3 odtwarza pliki HD z netu? może inaczej jakie formaty czyta?

pzdr

Data: 2009-04-01 10:43:03
Autor: Chris
odnośnie bluray w PS3
Internauta @dams (adamswawa@gmail.com) w wiadomości
news:gqv6o8$s41$1achot.icm.edu.pl nabazgrał(a):

Mam pytanko czy bezproblemowo czytnik z ps3 odtwarza pliki HD z netu? może
inaczej jakie formaty czyta?

I tak i nie, musisz mieć filmy dostosowane do PS3 i takie czyta bez problemu.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-04-01 11:00:03
Autor: @dams
odnośnie bluray w PS3

Użytkownik "Chris" <actchris@aster.pl> napisał w wiadomości news:gqv9ek$rp0$1inews.gazeta.pl...
[...]

możesz rozwinąć temat trochę?

pzdr

Data: 2009-04-01 12:38:03
Autor: Cezar
odnośnie bluray w PS3

Bo w sumie co ma czytnik to formatu plików ? Możesz mieć film w HD na grany na CD. Takie http://www.demo-world.eu/trailers/high-definition-trailers.php na przykład chodzą bez problemu - czy to z CD, DVD, pendrive, czy streamowane. Filmy już niekoniecznie.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

odnośnie bluray w PS3