odnośnie licznika "Mate-2" z firmy TECHWELL

Data: 2012-09-14 06:55:58
Autor: zszymczak70
odnośnie licznika "Mate-2" z firmy TECHWELL
Witam:)
Mam prośbę do użytkowników takowego licznika w swoich bajkach...
Czy może ktoś z Was podać mi parametry baterii - rodzaj, producent, napięcie???
Moja gdzieś została zapodziana przez dzieci (fakt, iż była już wyczerpana!)
a ja muszę nabyć nową i zupełnie nie wiem jaka to ma być.

Dzięki z wyprzedzeniem za pomoc.
Udanej rowerowo jesieni:)
Zbyszek

odnośnie licznika "Mate-2" z firmy TECHWELL