odnowienie progu aluminiowego

Data: 2011-03-23 22:28:12
Autor: szufla
odnowienie progu aluminiowego
Oddaj do anodyzacji, takiej trzeciego stopnia czy cos w ten desen.

sz.

Data: 2011-03-23 14:40:14
Autor: Adam
On 23 Mar, 22:28, "szufla" <b...@poczty.pl> wrote:
Oddaj do anodyzacji, takiej trzeciego stopnia czy cos w ten desen.

Hm, musze poszukac czy gdzies to u mnie robia. Ale cos czuje ze cena
mnie zabije, chce to w miare budzetowo zrobic - to nie zabytek (poki
co :-))
pozdr.

--
Adam

Data: 2011-03-23 22:44:33
Autor: szufla
odnowienie progu aluminiowego
Hm, musze poszukac czy gdzies to u mnie robia. Ale cos czuje ze cena
mnie zabije, chce to w miare budzetowo zrobic - to nie zabytek (poki
co :-))

http://pl.wikipedia.org/wiki/Anodowanie
Cos ty, to nie jest drogie. Pierdzielnij se anodowanie na zolto ;) Zartowalem.

sz.

Data: 2011-03-23 14:50:50
Autor: Adam
On 23 Mar, 22:44, "szufla" <b...@poczty.pl> wrote:
> [...]
> co :-))

http://pl.wikipedia.org/wiki/Anodowanie
Cos ty, to nie jest drogie. Pierdzielnij se anodowanie na zolto ;)

;)

Znalazlem przykladowy cennik to rzeczywiscie mogloby nie wyjsc za
drogo (50-70 pln / szt.) - ktos wie gdzie takie cus robia na slasku
(gornym) ? :)
pozdr.

--
Adam

Data: 2011-03-23 14:56:39
Autor: Adam
On 23 Mar, 22:50, Adam <adam.s...@gmail.com> wrote:

Znalazlem przykladowy cennik to rzeczywiscie mogloby nie wyjsc za
drogo (50-70 pln / szt.) - ktos wie gdzie takie cus robia na slasku
(gornym) ? :)

Sam se odpowiem - znalazlem w Zorach dwie firmy - jutro podzwonie sie
popytac :)

Dzieki za patent.

Jakby ktos mial jeszcze jakis pomysl chetnie wyslucham!
pozdr.

--
Adam

Data: 2011-03-23 23:09:27
Autor: szufla
odnowienie progu aluminiowego
Tu masz:
http://www.extral.com.pl/pl/index/html/id:113/Obrobka_powierzchniowa_i_mechaniczna
Najtaniej wyjdzie jak wrzuca do wanny te twoje progi przy okazji anodowania w stopniu III jakiejs duzej ilosci profili.

sz.

Data: 2011-03-23 15:55:50
Autor: Adam
On 23 Mar, 23:09, "szufla" <b...@poczty.pl> wrote:
Tu masz:http://www.extral.com.pl/pl/index/html/id:113/Obrobka_powierzchniowa_...
Najtaniej wyjdzie jak wrzuca do wanny te twoje progi przy okazji anodowania
w stopniu III jakiejs duzej ilosci profili.

O wlasnie to ta jedna z dwoch znalezionych firm :) Pytanie czy bedzie
im sie chcialo zajac taka drobnica :-) Jutro przedzwonie!
pozdr.

--
Adam

Data: 2011-03-24 11:28:49
Autor: Albercik
W dniu 23.03.2011 23:55, Adam pisze:
[...]

http://www.ocynkownia.net/pl/kontakt
o ile pamiętam to w Komorowicach(k. Bielska/Czechowic) zajmują się anodowaniem.
Jak będzie materiał przygotowany do anodowania(oczyszczony odpowiednio) to powinni zrobić bez problemu.

Data: 2011-03-24 09:36:02
Autor: Adam
On 24 Mar, 11:28, Albercik <nie.wysylaj.tu.poc...@gazeta.pl> wrote:

http://www.ocynkownia.net/pl/kontakt
o ile pamiętam to w Komorowicach(k. Bielska/Czechowic) zajmuj± się
anodowaniem.
Jak będzie materiał przygotowany do anodowania(oczyszczony odpowiednio)
to powinni zrobić bez problemu.

Dzieki dzieki!

Dzisiaj niestety nic nie zalatwilem nawet nie mialem czasu
przedzwonic ;) Ale i tak musze najpierw spedzic kolejne 2-3h nad
wyczyszczeniem drugiego progu :-)

Mysle ze zdecyduje sie jednak na anodowanie niz malowanie proszkowe.
Zdam relacje na pewno jak to sie sprawuje i czy nie odpadlo po dwoch
myciach ;)
pozdr.

--
Adam