odnowienie progu aluminiowego

Data: 2011-03-23 22:29:00
Autor: sth
odnowienie progu aluminiowego
A moze ktos ma jakis inny pomysl?

wywalic ta wioche

Data: 2011-03-23 14:39:36
Autor: Adam
odnowienie progu aluminiowego
On 23 Mar, 22:29, "sth" <ksd...@ldwcvwqvc.vk> wrote:
> A moze ktos ma jakis inny pomysl?

wywalic ta wioche

Odpada - ciezko sie wsiada bez :)

--
Adam

Data: 2011-03-24 09:21:49
Autor: Jakub Witkowski
odnowienie progu aluminiowego
W dniu 2011-03-23 22:39, Adam pisze:
On 23 Mar, 22:29, "sth"<ksd...@ldwcvwqvc.vk>  wrote:
A moze ktos ma jakis inny pomysl?

wywalic ta wioche

Odpada - ciezko sie wsiada bez :)

Może miał na myśli cały pojazd? ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-03-24 01:39:40
Autor: Adam
On 24 Mar, 09:21, Jakub Witkowski <jwitk...@domena.z.sygnatury> wrote:

> Odpada - ciezko sie wsiada bez :)

Może miał na my¶li cały pojazd? ;)

Nie mam pojecia co mial na mysli choc sklaniam sie raczej ku tym
progom :) Przyznaje, ze one wlasciwosci terenowych z cala pewnoscia
nie podnosza ale zrezygnowac z nich nie zrezygnuje bo o ile ja sobie
radze z wsiadaniem i wysiadaniem bez to pasazerowie maja problemy
nawet z tymi progami ;-) Nie sadze, zeby na 4runnera powiedzial wiocha
bo wykazalby sie niezla ignorancja :)
pozdr.

--
Adam