odp na autoopony

Data: 2011-12-20 23:58:25
Autor: Magdalena Modzelewska
odp na autoopony
Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

Data: 2011-12-21 09:24:37
Autor: Big Jack
odp na autoopony
W wiadomości
*Magdalena Modzelewska* napisał(-a):

Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

A ile wzięłaś (wziąłeś?) za ten spam?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-21 10:06:48
Autor: Maciek
odp na autoopony
Dnia Tue, 20 Dec 2011 23:58:25 -0800 (PST), Magdalena Modzelewska
napisał(a):

Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

Kobieto, nawet spamowac trzeba umiec!

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-12-21 10:05:52
Autor: Wmak
odp na autoopony
napisał(a):

> Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
> zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

Kobieto, nawet spamowac trzeba umiec!

Najpierw zdecydować się co do płci...

Data: 2011-12-21 11:10:06
Autor: Chris
odp na autoopony
 Wmak nabazgrał(a):

napisał(a):
Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.
Kobieto, nawet spamowac trzeba umiec!
Najpierw zdecydować się co do płci...

Ciekawy spamer :)

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=484598

Dla nie klikaczy:

Uwaga na tą Panią to oszustka

meridianka@gmail.com gg 31147767

Podaje się za
Magdalena Nowak
Ul. Parkowa 30
74-100 Gryfino

Po wpłacie na konto już się nie odezwała.
Nie polecam tej pani szkoda tylko kasy, z tego co zauważyłam to tylko adipex można jeszcze kupić,bo to dostępne jest w czechach, a reszta leków już jest nie możliwa do kupna.

To jej niby stronka którą sama założyła , nie można dodać żadnego komentarza a na każdej stronie jest to samo...

http://zelixa.opx.pl/index.html

Data: 2011-12-21 12:56:36
Autor: LEPEK
odp na autoopony
W dniu 2011-12-21 11:10, Chris pisze:

Ciekawy spamer :)

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=484598

....ale jaki to ma związek ze spamem o oponach?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-12-21 13:04:39
Autor: Chris
odp na autoopony
LEPEK nabazgrał(a):

W dniu 2011-12-21 11:10, Chris pisze:
Ciekawy spamer :)
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=484598
...ale jaki to ma związek ze spamem o oponach?

Tan sam mail prowadzi/ł ? to stronę co i wysłał maila ze spamem na grupę.

Data: 2011-12-21 13:30:54
Autor: LEPEK
odp na autoopony
W dniu 2011-12-21 13:04, Chris pisze:
LEPEK nabazgrał(a):

[...]

Czy coś ze mną nie tak?
Spam na PMS z: From: Magdalena Modzelewska <magdalena.modz@gmail.com>
Mail z tojego linka: meridianka@gmail.com

OK - oba adresy gmailowe, ale poza tym nie widzę nic wspólnego...

Pozdr,

Data: 2011-12-21 16:17:11
Autor: Kamil
odp na autoopony
OK - oba adresy gmailowe, ale poza tym nie widzę nic wspólnego...

bo każdy pijak to złodzij

KJ

Data: 2011-12-25 00:14:14
Autor: jerzu
odp na autoopony
On Wed, 21 Dec 2011 13:04:39 +0100, "Chris" <actchris@gazeta.pl>
wrote:

Tan sam mail prowadzi/ł ? to stronę co i wysłał maila ze spamem na grupę.

Coś Ci śledztwo nie wyszło.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-12-21 15:13:27
Autor: to
odp na autoopony
begin Magdalena Modzelewska
Ja też trafiłem na www , kupiłem i nie mam żadnych
zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

Chyba fatalnie Wam idzie, skoro spamujecie nawet w wymierającym usenecie.

Data: 2011-12-21 18:03:10
Autor: MadMan
odp na autoopony
napisał(a):

Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

Szkoda że wybór zerowy. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-12-21 17:26:26
Autor: kamil
odp na autoopony
napisał(a):

Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

Szkoda że wybór zerowy.

Frigo są, po co komu więcej?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-21 18:37:51
Autor: MadMan
odp na autoopony
Dnia Wed, 21 Dec 2011 17:26:26 +0000, kamil napisał(a):

Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

Szkoda że wybór zerowy.

Frigo są, po co komu więcej?

W rozmiarze dla mojego auta nie ma nawet Frigo :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-12-21 19:31:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
odp na autoopony
W dniu 2011-12-21 18:37, MadMan pisze:
[...]

W dupach się poprzewracało! Nakupili wynalazków, do których nawet łopon rodzimy przemysł nie jest w stanie dorobić! I tera nawet szlaucha nie można zanabyć, bo co przyjdzie do gieesu rolka, to zara wykupiom.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-12-21 20:10:38
Autor: MadMan
odp na autoopony
Dnia Wed, 21 Dec 2011 19:31:35 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

W dupach się poprzewracało! Nakupili wynalazków, do których nawet łopon rodzimy przemysł nie jest w stanie dorobić! I tera nawet szlaucha nie można zanabyć, bo co przyjdzie do gieesu rolka, to zara wykupiom.

Rzuciłbym na PRHN, ale chyba za hermetyczne :P Niemniej 10/10. No a to moje to nie wynalazek, Uno ma takie same kółka. Matiz chyba też. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-12-21 21:04:07
Autor: Rafał \"SP\" Gil
odp na autoopony
W dniu 2011-12-21 20:10, MadMan pisze:

[...]

Mydlak hermetyczny ???? Co wprowadzisz w niego wódkę, to zara ją wydala ... nie uszczelniony w żaden sposób ...

Data: 2011-12-21 21:39:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
odp na autoopony
[...]

Nie takie zara. :P

Data: 2011-12-22 00:10:31
Autor: Grejon
odp na autoopony

W dupach się poprzewracało! Nakupili wynalazków, do których nawet łopon
rodzimy przemysł nie jest w stanie dorobić! I tera nawet szlaucha nie
można zanabyć, bo co przyjdzie do gieesu rolka, to zara wykupiom.

Już mówiłem - prawdziwy tfardziel jeździ na gołych felgach!

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-22 15:56:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
odp na autoopony

http://www.youtube.com/watch?v=9sYEFnSm05Y :P

Data: 2011-12-21 19:45:34
Autor: venioo@interia.pl
odp na autoopony
napisał(a):

Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

Szkoda że wybór zerowy.

No i węży nie mają ;)

--
venioo
GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

Data: 2011-12-24 02:05:36
Autor: Tomasz Pyra
odp na autoopony
On Tue, 20 Dec 2011 23:58:25 -0800 (PST), Magdalena Modzelewska wrote:

Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

Każdy spamer to pijak, a każdy pijak to złodziej.
Czyli to złodzieje, a więc nie polecamy :)

odp na autoopony