odpadł odważnik na dłuższej półosi napędowej

Data: 2011-09-16 09:32:16
Autor: Janusz
odpadł odważnik na dłuższej półosi napędowej
Witam. Wczoraj odpadł mi podczs jazdy taki odważnik(przeciwwaga?) zamontowany na prawej(dłuższej) półosi napędowej. Mam takie pytanie- czy można to wyci±ć i jeżdzić bez tego odważnika, czym może skończyć się jazda bez tego ustrojstwa? Czy można dokupić tak± czę¶ć i zamontować w miejscu starego odważnika, czy tylko z cał± póło¶k±. Auto to golf 3 z 94 roku. Pregl±dałem sklepy z czę¶ciami online i jako¶ nie trafiłem na taki wynalazek.
Pozdrawiam .Janusz

Data: 2011-09-16 11:32:10
Autor: J.F
Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4uu80$1g9h$1@news.mm.pl...
[...]

Jesli sie dobrze domyslam, to to jest dynamiczny tlumik drgan.
Ciezarek umocowany na sprezynie (gumie) samoczynnie drga w przeciwfazie, zmniejszajac drgania polosi.

Czyli element drugorzedny .. chyba ze masz  poloski mocno krzywe.

http://skodaporadnik.republika.pl/o_skodach/favorit/naped_kol/naped_kol.htm
http://tuning.pl/_tuning_Walki_polosi_napedowych-gid_45_aid_864_.html

Na pewno nie da sie tego kupic ? Niedrogie powinno byc.

J.

Data: 2011-09-16 11:41:02
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-09-16 11:32, J.F pisze:
[...]

To pewnie to.

Czyli element drugorzedny .. chyba ze masz poloski mocno krzywe.

Wolne żarty - przy krzywej półośce to tego tym tłumikiem nie
skompensujesz

Na pewno nie da sie tego kupic ? Niedrogie powinno byc.

Do Felicji kupowałem kiedyś, do Golfa? Może razem z półosią
na szrocie ;)

Data: 2011-09-16 11:33:10
Autor: J.F
odpadł odważnik na dłuższej półosi napędowej
Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4uu80$1g9h$1@news.mm.pl...

I jeszcze
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31658

Mozna spytac po latach :-)

J.

Data: 2011-09-16 19:45:34
Autor: Janusz
odpadł odważnik na dłuższej półosi napędowej
Tłumik drgań- tak to się nazywa. Niestety dostępne tylko z półosią na szrotach. Nowe półosie w sklepach nie mają tego tłumika- sprawdzałem dzisiaj w 3 sklepach i hurtowni. Na szczęście ośka prosta i nie czuję żadnej różnicy w prowadzeniu auta tak że narazie nic nie będę kombinował.
Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam. Janusz

Data: 2011-09-16 23:09:15
Autor: Dawidus
odpadł odważnik na dłuższej półosi napędowej

Użytkownik "Janusz" <focc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j50261$1np$1news.mm.pl...
[...]

....zw± to również mas± antywibracyjn±...

Dawid

odpadł odważnik na dłuższej półosi napędowej