"odpala na dotyk"

Data: 2009-04-06 13:23:27
Autor: Kaziu
"odpala na dotyk"
Co znaczy pojecie "odpala na dotyk"?

--
Kaziu

Data: 2009-04-06 14:20:03
Autor: kamil
"odpala na dotyk"

"Kaziu" <Kaziu@wp.pl.invalid> wrote in message news:grcvof$5ef$1nemesis.news.neostrada.pl...
Co znaczy pojecie "odpala na dotyk"?

Kladziesz reke na masce samochodu (w zasadzie dowolny element metalowy moze byc, ale maska jest najlepsza ze wzgledu na bezposrednia bliskosc silnika), skupiasz sie mocno az poczujesz przeplyw pozytywnej energii z kosmosu przez Twoje cialo i kierujesz ja skumulowana przez dlonie i maske do silnika. Voila, odpalony.

Nie przejmuj sie, ze nie zawsze udaje sie za pierwszym razem, ja musialem wielokrotnie cwiczyc otwieranie sie na czakre sakralna, ale warto bylo!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-06 15:16:43
Autor: krzysiek82
"odpala na dotyk"
Kaziu pisze:
Co znaczy pojecie "odpala na dotyk"?

To takie potoczne określenie które zastępuje stwierdzenie, silnik daje się uruchomić bez najmniejszych problemów :)

To coś w stylu jak w dieslu, stan igła i takie tam. Jak widzę takie ogłoszenia rezygnuje nawet z oglądania takiego pojazdu.

--
krzysiek82

Data: 2009-04-06 15:22:08
Autor: J.F.
"odpala na dotyk"
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:grcvv5$737$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kaziu pisze:
[...]

No wiesz, mialem ci ja dacie, ktora naprawde odpalala na dotyk.
Po zastosowaniu algorytmu nawet dobrze nie zdazyles kluczyka przekrecic w pozycje rozruch, gdy silnik juz dzialal.
Nie wiem ile to zajmowalo .. pol obrotu walu ? Wrazenie bylo piorunujace.

Niestety, po jakiejs regulacji gaznika algorytm sie zmienil i nowego nie odkrylem..

J.

Data: 2009-04-06 06:55:40
Autor: PiotrMDC
"odpala na dotyk"
Co znaczy pojecie "odpala na dotyk"?

chodzi o to, ze sa zamontowane zabezpieczenia i po przekreceniu
kluczyka musisz jeszcze dotknac (wcisnac) jakies ukryty przycisk zeby
odpalil, zwykle montowany jest pod tylnim zderzakiem!!!!!!!!!!! ;)

a na serio, to chodzi o to, ze jak przekrecisz kluczyk to odrazu
odpali, nie trzeba dlugo trzymac, przekrecasz i sie uruchamia :)

Data: 2009-04-06 18:04:13
Autor: Przembo
"odpala na dotyk"
*J.F.* napisal(a) w news:grcvn4$f6l$1news.onet.pl:
[...]

Mam tak od lat w Pasku 1.9TDI, kiedys probowalem tak przekrecic kluczyk i go jak najszybciej cofnac, by silnik nie zaskoczyl... ale zawsze jak sie odezwal rozusznik silnik pracowal.

Niestety, po jakiejs regulacji gaznika algorytm sie zmienil i nowego nie odkrylem..

Ostatniej zimy mialem wrazenie ze odpala troche gorzej, ale pewnie to kwestia padnietej swiecy, ale nie zdolalem obecnego uzyszkodnika przekonac do wymiany swiec (sporo lat i sporo kkm "za nimi") - ja tym autem juz tylko czasem jezdze :)

Pozdr

Data: 2009-04-06 18:31:39
Autor: marcin.d
"odpala na dotyk"
To coś w stylu jak w dieslu, stan igła i takie tam. Jak widzę takie ogłoszenia rezygnuje nawet z oglądania takiego pojazdu.

Nic nie stuka nic nie puka, stan igielka ;))

Data: 2009-04-06 19:02:56
Autor: atman
"odpala na dotyk"

Użytkownik "marcin.d" <nazwiskoimie@aster.pl> napisał w wiadomości news:49da2e62$0$29398$f69f905mamut2.aster.pl...
To coś w stylu jak w dieslu, stan igła i takie tam. Jak widzę takie ogłoszenia rezygnuje nawet z oglądania takiego pojazdu.

Nic nie stuka nic nie puka, stan igielka ;))

   Aż się na wymioty zbiera  ;)

Data: 2009-04-06 15:58:48
Autor: elmer radi radisson

http://www.auto-motor-i-sport.pl/m/225/img_7903-fd7f643b3665867936a427d5a3a93454.jpg

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-04-06 17:30:19
Autor: Dominik
"odpala na dotyk"
elmer radi radisson pisze:
Kaziu wrote:

Co znaczy pojecie "odpala na dotyk"?

http://www.auto-motor-i-sport.pl/m/225/img_7903-fd7f643b3665867936a427d5a3a93454.jpg
no w sumie i racja :P ;)

Data: 2009-04-06 16:53:35
Autor: pluton
"odpala na dotyk"
Co znaczy pojecie "odpala na dotyk"?

przytykasz zapalke i patrzysz, czy sie pali.
Jak przytykasz do baku, to lepiej na dlugim kiju.
Jak do siedzen, to moze byc bezposrednio.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-04-06 17:52:14
Autor: DoQ
"odpala na dotyk"
Kaziu pisze:
Co znaczy pojecie "odpala na dotyk"?

Może to jakiś problem przedwczesnego wytrysku????

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-07 16:55:05
Autor: Zbylut
"odpala na dotyk"
Kaziu zapodal(a):

Co znaczy pojecie "odpala na dotyk"?

dotykasz tylnej szyby, pchasz a drugi w środku wrzuca 2jke ;-)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-04-07 11:28:46
Autor: PiotrMDC
"odpala na dotyk"
> Co znaczy pojecie "odpala na dotyk
dotykasz tylnej szyby, pchasz a drugi w środku wrzuca 2jke ;-)

hehe wygrałeś kolego bezapelacyjnie ta definicja :) rządzisz :):):)

"odpala na dotyk"