"odpala na dotyk"

Data: 2009-04-06 14:20:03
Autor: kamil
"odpala na dotyk"

"Kaziu" <Kaziu@wp.pl.invalid> wrote in message news:grcvof$5ef$1nemesis.news.neostrada.pl...
Co znaczy pojecie "odpala na dotyk"?

Kladziesz reke na masce samochodu (w zasadzie dowolny element metalowy moze byc, ale maska jest najlepsza ze wzgledu na bezposrednia bliskosc silnika), skupiasz sie mocno az poczujesz przeplyw pozytywnej energii z kosmosu przez Twoje cialo i kierujesz ja skumulowana przez dlonie i maske do silnika. Voila, odpalony.

Nie przejmuj sie, ze nie zawsze udaje sie za pierwszym razem, ja musialem wielokrotnie cwiczyc otwieranie sie na czakre sakralna, ale warto bylo!

Pozdrawiam
Kamil

"odpala na dotyk"