odpieprzcie sie od Generala

Data: 2009-07-02 19:12:38
Autor: Jerzy Olszewski
odpieprzcie sie od Generala
-- -cytat-- -
Nowe dokumenty IPN wskazują, że pilot Dionizy Bielański został zestrzelony w 1975 r. z rozkazu Wojciecha Jaruzelskiego - poinformował p.o. dyrektora Biura Edukacji Publicznej IPN Łukasz Kamiński.
-- -koniec-- -

....bo to człowiek honoru !

Data: 2009-07-02 17:50:42
Autor: Ireneusz Wik
odpieprzcie sie od Generala
chyba Ci się grupy pomylily

IWSP

Data: 2009-07-02 21:39:16
Autor: Mieciu.AP Szuszczkiewicz
odpieprzcie sie od Generala
Witam!
Jureczku  systematyczne czyszczenie mediów publicznych z niewygodnych informacji (slynne zapomnijmy o przeszości czy gruba kreska )
daje okreslone efekty.
Dodatkowo zapodanie faktów z jedynie sluszną interpretacją trenowane przez wiodące media pozwala uwolnić
szare komórki od rzetelnej analizy.
Masz podobieństwo na bieżąco w interpretacji wzrostów czy dupnięcia.
Pozdrawiam

Data: 2009-07-02 23:05:14
Autor: Bzyko
odpieprzcie sie od Generala

Wolność oznacza prawo do twierdzenia, że dwa i dwa to cztery. Z niego wynika reszta.
George Orwell

Data: 2009-07-02 21:49:47
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
odpieprzcie sie od Generala
"Re: odpieprzcie sie od Generala"

własnie taki komentarz do artykułu w gazecie.pl umiescilem. okazalo sie, ze jest zgodne z netykieta?

http://forum.gazeta.pl/forum/w,902,97380653,97380653,Jaruzelski_nakazal_zestrzelic_samolot_uciekinie_.html

:///

Data: 2009-07-02 23:40:59
Autor: marfi
[...]

  Kup sobie samolot wyłącz radio i leć gdziekolwiek, choćby do USA...
Napewno nikt Ci nie zrobi krzywdy :)

--
marfi

Data: 2009-07-03 01:47:21
Autor: Barbara

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2ja3q$mhj$1nemesis.news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości

|  Kup sobie samolot wyłącz radio i leć gdziekolwiek, choćby do USA...
| Napewno nikt Ci nie zrobi krzywdy :)
| marfi

marfi - zlituj się - naprawdę tym razem przesadziłeś ..

aczkolwiek 'człowiek honoru" to ponoć Kiszczak ;(
Barbara

Data: 2009-07-03 08:14:29
Autor: marfi
Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości news:h2jguc$qvh$1news.dialog.net.pl...

> [...]

| Napewno nikt Ci nie zrobi krzywdy :)
| marfi

marfi - zlituj się - naprawdę tym razem przesadziłeś ..

  Dlaczego przesadziłem? Mozesz uzasadnić?

--
marfi

Data: 2009-07-03 08:22:56
Autor: Andrzej Adam Filip
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> pisze:

> [...]

| marfi

marfi - zlituj się - naprawdę tym razem przesadziłeś ..

 Dlaczego przesadziłem? Mozesz uzasadnić?

Użyłeś zbyt dobrego argumentu? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
To, co powiedział premier, to inaczej nie można tego nazwać,

Data: 2009-07-03 08:51:23
Autor: \\n
Andrzej Adam Filip pisze:
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> pisze:

> [...]

| marfi

marfi - zlituj się - naprawdę tym razem przesadziłeś ..

 Dlaczego przesadziłem? Mozesz uzasadnić?

Mimo podobieństwa argument jest całkowicie nieprzystający do omawianej sprawy. Mówiąc krótko "gdzie Rzym a gdzie Krym"

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Data: 2009-07-03 08:57:41
Autor: skippy
odpieprzcie sie od Generala

Użytkownik "\n" <nie@ma.xy>

Mimo podobieństwa argument jest całkowicie nieprzystający do omawianej sprawy. Mówiąc krótko "gdzie Rzym a gdzie Krym"

Napisz dlaczego bez beletrystyki, młodzież coś zyska.

Data: 2009-07-03 09:28:49
Autor: \\n
skippy pisze:
Użytkownik "\n" <nie@ma.xy>

Mimo podobieństwa argument jest całkowicie nieprzystający do omawianej sprawy. Mówiąc krótko "gdzie Rzym a gdzie Krym"

Napisz dlaczego bez beletrystyki, młodzież coś zyska.

Najwięcej się zyskuje dochodząc do czegoś samemu a wiedza o ówczesnych realiach jest obecnie dostępna bez większych ograniczeń.
Pozwolę sobie tylko wrzucić link do ciekawego artykułu (podaję za http://forum.gazeta.pl/forum/w,902,97380653,97381590,Artykul_o_Dionizym_Bielanskim.html):

http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090428/REPORTAZ/277294842
http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090502/REPORTAZ/263469177

Data: 2009-07-03 09:22:09
Autor: smok_sielski
> [...]

Mimo podobieństwa argument jest całkowicie nieprzystający do omawianej sprawy. Mówiąc krótko "gdzie Rzym a gdzie Krym"

Nie chcialbym bronic generala, ale dzisiaj taki samolocik zostalby najpierw przechwycony przez mysliwce, a pozniej (jesli zbyt zblizylby sie do jakiegos duzego miasta) zastrzelony jako potencjalne zagrozenie terrorystyczne.
smok

Data: 2009-07-03 11:11:54
Autor: skippy
odpieprzcie sie od Generala

Użytkownik "smok_sielski"

[...]

Teraz w Europie nie ma terroryzmu.

Data: 2009-07-03 14:39:10
Autor: smok_sielski
odpieprzcie sie od Generala
Teraz w Europie nie ma terroryzmu.

A bombki w Hiszpani i Anglii podlozyly krasnoludki.
smok

Data: 2009-07-03 14:51:35
Autor: Andrzej Adam Filip
Zagrożenie terrorystyczne a cykle gospodarcze [Was: odpieprzcie sie od Generała]
"smok_sielski" <smok_sielski@gazeta.pl> pisze:

Teraz w Europie nie ma terroryzmu.

A bombki w Hiszpani i Anglii podlozyly krasnoludki.
smok

Przecież trąbienie na prawo i lewo o (jakoby) wysokim zagrożeniu
terrorystycznym stanowiłoby rzucanie kłód pod nogi końcowi recesji :-)

Początek ponownego mówienia o zagrożeniu terrorystycznym więc pewnie
będzie oznaką zakończenia kryzysu gospodarczego i ponownym uzyskaniu
"funduszy do zagospodarowania" :-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Powiedziały krety: "Ludzie są ciemni, potrzebne im światło".

Data: 2009-07-03 14:55:41
Autor: skippy

Użytkownik "smok_sielski" <smok_sielski@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2kuab$rk1$1polsl.pl...
Teraz w Europie nie ma terroryzmu.

A bombki w Hiszpani i Anglii podlozyly krasnoludki.

Kiedy to było.
Porównaj z Monachium, Czerwonymi Brygadami itp.
Teraz mamy sielankę; sprawa jest nakręcana żeby trzymac ludzi  za pysk.

Data: 2009-07-03 13:00:37
Autor: flower
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> pisze:

>  Dlaczego przesadziłem? Mozesz uzasadnić?

Użyłeś zbyt dobrego argumentu? :-)

Zakład, że zaraz znajdzie się mędrek udowadniający, że Jaruzelski bronił lud
Austrii przed atakiem terrorystycznym?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-07-04 05:48:22
Autor: Barbara

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2k86j$qhp$1nemesis.news.neostrada.pl...
| Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości

| > |

|  Dlaczego przesadziłem? Mozesz uzasadnić?
| marfi

jasne, że mogę ;)
Podobnie jak większość ludzi oceniasz sytuację z dzisiejszego punktu widzenia, a nie odnosisz jej do warunków 1975 roku.
Inne czasy - inne reakcje - inne środki łączności etc. etc. :)

a jeśli chodzi o Jaruzela, to mógł on ew. wydać zgodę a nie rozkaz.

Pozdrówka :)
Barbara

Data: 2009-07-04 07:56:44
Autor: marfi
Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości news:h2mjef$n67$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości

| > |

> [...]

nie odnosisz jej do warunków 1975 roku.
Inne czasy - inne reakcje - inne środki łączności etc. etc. :)

  Bo pisałem o tym co jest dzisiaj - co do generałów to nie lubię żadnego :)

--
marfi

Data: 2009-07-05 22:32:07
Autor: Barbara

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2mrhc$bjf$1nemesis.news.neostrada.pl...
| Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości
[...]
| > |

|  Bo pisałem o tym co jest dzisiaj - co do generałów to nie lubię żadnego :)
| marfi

i tu sie prawie dosłownie zgadzamy; uściślając - zawsze podejrzewam wszelkiej maści wojskowych o realizowanie własnych ambicyjek, niezależnie od racji stanu .... - vide dwóch wybitnych generałów z czasów II w. św. - jeden amerykański - drugi brytyjski - - ilość błędów - z tego właśnie powodu - koszmarna .. a przy tym myśmy na tym wyszli jak przysłowiowy "Zabłocki na mydle" .. ;( - o współczesnych żal wprost wspominać ..bo to istna groza ..

Barbara

Data: 2009-07-06 05:02:31
Autor: Skiba
odpieprzcie sie od Generala
Barbara <basia@in.com.pl> napisał(a):  o
współczesnych żal wprost wspominać ..bo to istna groza ..

Barbara

Wspomnij, bo to żal czytać, gdy kucharka poucza ludzi w mundurze.
Kiedy i gdzie służyłaś w wojsku?

Data: 2009-07-03 09:28:07
Autor: Jerzy Olszewski
Barbara pisze:

aczkolwiek 'człowiek honoru" to ponoć Kiszczak ;(
Barbara

Basiu.

Po wysłuchaniu miesiąc temu, 4 czerwca, okolicznościowego wywiadu, jaki z nabożnym szacunkiem i miłością w wiernych oczach, przeprowadziła z Panem Generałem Monika Olejnik z okazji 20-lecia "wolnych" wyborów, byłem przekonany, że Pan Generał też jest człowiekiem honoru. Jeśli się pomyliłem, to przepraszam :)

Data: 2009-07-05 14:20:41
Autor: Skiba
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
[...]

Największym człowiekiem honoru jest Ojciec Dyrektor Rydzyk.
Żaden sąd mu nie podskoczy, gdyż honor Jego wyższy niż dwa honory Kaczyńkich + jeden Dorna.
Zapomniałem jeszcze o dwóch honorach Olszewskich - jednym twoim i drugim tego co był najlepszym premierem w dwudziestoleciu:)))))

Data: 2009-07-02 23:44:59
Autor: Andrzej Adam Filip
NTG: odpieprzcie sie od Generala
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> pisze:

[...]

O ile procent odpieprzenie się od generała podwyższy WIG20?

pl.soc.polityka to nie tu.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Każdy ma swojego diabła, a niektórzy mają ich nawet kilku.

odpieprzcie sie od Generala