odpieprzecie sie od donka on nam obnizyl podatki a dzieciom

Data: 2009-07-04 16:22:26
Autor: jan kowalski
odpieprzecie sie od donka on nam obnizyl podatki a dzieciom
dal cukierki kryzys jaki kryzys liczy pr

Data: 2009-07-06 06:32:37
Autor: jan kowalski
odpieprzecie sie od donka on nam obnizyl podatki a dzieciom
 ogrodki jordanowskie
cukierki kto inny sypal

Data: 2009-07-06 07:57:57
Autor: fatso
odpieprzecie sie od donka on nam obnizyl podatki a dzieciom
jan kowalski wrote:
 ogrodki jordanowskie
cukierki kto inny sypal

cukierki z dziury w suficie sypal dzieciom w filmie Europa, Europa
ten co "usta slodsze ma od malin"
Czyli sam Iosip Dzhugashvili aka Koba aka Soso aka Stalin.
NB. wg najnowszych badan genetycznych wcale nie syn Generala
Przewalskiego(chociaz podobni do siebie jak dwie lzy).
W rzeczywistosci zwyczajny mengrelian czyli Zyd gorski  z  Pld Osetii.
Tak przynajmniej wynika z badan genotypu jego wnuka, Makarowa.

Data: 2009-07-06 07:35:23
Autor: jan kowalski
odpieprzecie sie od donka on nam obnizyl podatki a dzieciom
no no kto by pomyslal
a moze zaraz powiem ze adolf tez byl zydem

Data: 2009-07-06 09:01:28
Autor: fatso
jan kowalski wrote:
no no kto by pomyslal
a moze zaraz powiem ze adolf tez byl zydem

wszyscy genialni ludzie sa Zydami.
Nie zaprzeczysz chyba ze i Adolfek mial przeblyski geniuszu?
mamuska Hicklegruber slugiwala u Rotszyldow. Panicz w tym
domu wyznawal stara ulanska zasade: na starej piczy mlody ulan cwiczy.
Pozniej Rotszyldowie placili za szkole Adolfka. Zauwaz: 6 mln Zydow poszlo
na mydlo ale ani jeden Rotszyld nie zginal.

fatso

Data: 2009-07-06 11:05:09
Autor: jan kowalski
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
jan kowalski wrote:
> [...]
Pozniej Rotszyldowie placili za szkole Adolfka. Zauwaz: 6 mln Zydow poszlo
na mydlo ale ani jeden Rotszyld nie zginal.

 fatso zadziwiasz mnie,z tym adolfkiem
 z tymi genialnymi ludzmi to slyszalem....
 pozdrawiam,

Data: 2009-07-06 14:53:38
Autor: fatso
jan kowalski wrote:
 fatso zadziwiasz mnie,z tym adolfkiem
 z tymi genialnymi ludzmi to slyszalem....
 pozdrawiam,

Bo ciebie kolego oglupila polityczna poprawnosc.
czytuj mnie to wiele zrozumiesz.
Mam oto przyjaciela w Polsce i brata late. Ponadto
geniusz to jest bo wszystko potrafi. Wyremontowal mi chate,
naprawil potluczone sreberka. nawet rame obrazu profesjonalnie pozlocil
zlotem prawdziwym, niczym ekspert albo i lepiej. Ozywi kazdy komputer,
wie jak sie wlamac i ukrasc dobry program bez ktorego jak bez reki.
Do tego gluchy jak pien facet. No i szlachcic koronny, taki licencjonowany,
w herbarzu od 500 lat prawie.
No i co ty powiesz na takie dictum? Zaplacilem mu testy genetyczne w Arizona
University. Wyszlo ze jest J2- czyli Zyd ale nie taki zwykly mosiek czy srul,
Zyd falszywy(Chazar) , ale on jest prawdziwy Zyd biblijny. Korzeniami swymi
siega prosto Chrystusa i Apostolow, nie ma wsrod Moskow i Sruli zadnych
krewnych.
No ico, czy Zydzi to nie geniusze?

ja tez Zyd, niestety co jedynie honorowy. Dlatego taki biedny jestem

fatso

Data: 2009-07-06 14:31:12
Autor: jan kowalski
jan kowalski wrote:
> [...]
krewnych.
No ico, czy Zydzi to nie geniusze?

ja tez Zyd, niestety co jedynie honorowy. Dlatego taki biedny jestem

kilka lat temu bywalem na Boro Park,
oczywiscie moja bytnosc wiazala sie z zarobkiem i wiesz co, kto najbardziej szydzil z nas , warszawiak /swinski ryj/ ktory zarzadzal porzadkami w synagodze, juz troche cie czytam/poznajesz po swinskim ryju/

--

odpieprzecie sie od donka on nam obnizyl podatki a dzieciom