odpowiednik ATI dla GTX 750

Data: 2015-09-28 20:56:34
Autor: zhbick
odpowiednik ATI dla GTX 750
Szukam jakiejś karty jako odpowiednika wydajnościowego GTX 750 / 750 Ti, które obecnie chodzą po 500-600 zł - Da się coś znaleźć od ATI w cenie ~400 zł?

Data: 2015-09-29 10:09:27
Autor: Podmiot Liryczny
odpowiednik ATI dla GTX 750
W dniu 2015-09-28 o 20:56, zhbick pisze:
Szukam jakiejś karty jako odpowiednika wydajnościowego GTX 750 / 750 Ti,
które obecnie chodzą po 500-600 zł - Da się coś znaleźć od ATI w cenie
~400 zł?

GTX 750 ostatnio mocno potaniały w związku z wydaniem 950. Za 450 zł można kupić 750 ti, a ona jest bezkonkurencyjna jeśli chodzi o temperatury, kulturę pracy i pobór prądu. Myślę, że jak poszukać to się trafi i taniej

http://www.morele.net/karta-graficzna-palit-gtx750-ti-stormx-1gb-gddr5-128-bit-vga-dvi-mhdmi-ne5x75t01301f-765215/

Pierwsza z brzegu, myślę, że jak poszukać to się trafi i taniej.

--
LP PL

Data: 2015-09-29 10:33:29
Autor: zhbick
odpowiednik ATI dla GTX 750
Użytkownik "Podmiot Liryczny"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mudgvn$lhd$1@node2.news.atman.pl...

GTX 750 ostatnio mocno potaniały w związku z wydaniem 950. Za 450 zł można kupić 750 ti, a ona jest bezkonkurencyjna jeśli chodzi o temperatury, kulturę pracy i pobór prądu.

Co do cech karty, to się zgadzam, ale w podanej cenie dostępne są tylko wersje 1 GB a wolę 2 GB, żeby uniknąć doczytywania tekstur co chwilę. Z racji tego, że mam PCI-E 2.0 potrzebuję też wersji z gniazdem dodatkowego zasilania, czyli ztcw Gigabyte GTX 750 2 GB a to koszt 490 zł

Data: 2015-09-29 11:54:52
Autor: Podmiot Liryczny
odpowiednik ATI dla GTX 750
W dniu 2015-09-29 o 10:33, zhbick pisze:
[...]

No cóż, dla mnie to i tak tanizna bo kupowałem w kwietniu właśnie taką kartę i zapłacić musiałem całe 630 zł

Co do zasilania z pci, to mierzyłem przez długi czas pobór prądu całego zestawu Intel Q35 (pcie x 16), E6850, 8 Gb ram, 3 hdd, dvd i 750 ti 2 GB OC. W spoczynku wychodzi 70w, pod obciążeniem średnio 120, w grach do 180. Raz skoczyło na ponad 200.
Szyna pcie 2.0 da do 150, więc powinna spoko sobie radzić, a już na pewno z 750 (bez ti).

--
LP PL

Data: 2015-09-30 23:22:09
Autor: jakson
odpowiednik ATI dla GTX 750
[...]

Stac Cie na karte za 450zl, ale ta za 490zl jest juz za droga?
Pewnie cos zle zrozumialem.

Data: 2015-09-30 23:59:55
Autor: zhbick
odpowiednik ATI dla GTX 750
Użytkownik "jakson"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:muhjq3$q23$1@node2.news.atman.pl...

Stac Cie na karte za 450zl, ale ta za 490zl jest juz za droga?
Pewnie cos zle zrozumialem.

Chodziło mi o to, że jeśli AMD miałoby coś o podobnej wydajności w cenie 20% niższej, to z chęcią bym się na coś takiego zdecydował. Karta za 400 zł w cenie karty za 500 zł o tej samej wydajności.

Data: 2015-10-01 00:05:59
Autor: zhbick
odpowiednik ATI dla GTX 750
Użytkownik "zhbick"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:560c5b5d$0$8389$65785112@news.neostrada.pl...

Karta za 400 zł w cenie karty za 500 zł o tej samej wydajności.

sorry, wieczór...

odpowiednik ATI dla GTX 750