odpowiedz sądu na moje odwołanie...

Data: 2010-10-11 20:12:30
Autor: Marcin Wajnert
odpowiedz sądu na moje odwołanie...
Witam.

Sprawa jest taka:
Dostałem nakaz zapłaty za coś co nie nie dotyczy mnie - chodzi o to ze pod tym samym adresem były zarejestrowane 2 działalności, moja i druga, nazwisko to samo - inny NIP.
Osoba ktorej dotyczą zobowiązania po prostu zbankrutowała i zamknęła działalność.

firma składająca do sądu papiery wyciągnęła z gminy informację ze pod tym adresem istnieje firma obywatela "W" o regonie XXXXXX.
złożyli papiery do sądu z takim pismem od gminy + ksera niezapłaconych faktur z innym NIP'em.

Odwołałem się od nakazu zapłaty pisząc im ze to nie ja, ze pod jednym adresem były 2 firmy i ze to nie na mine były tamte faktury + jako załącznik podałem moje zaświadczeine o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej gdzie wyraznie jest podane ze ja posiadam inny NIP.

i teraz otrzymałem pismo ze mam uzupełnić braki formalne:
- podać czy nakaz zapłaty zaskarżam w całości czy w części (rozumien ze musze napisac ze w całości...)
-złożenie odpisu sprzeciwu od nakazu zapłaty wraz z odpisem załącznika pod rygorem odrzucenia sprzeciwu nakazu zapłaty.

czy mam po prostu 2 raz przesłać to co przesłałem im za pierwszym razem ?? dobze kombinuję ??

Pozdrawiam
Marcin W.

Data: 2010-10-11 13:33:55
Autor: witek
On 10/11/2010 1:12 PM, Marcin Wajnert wrote:
[...]

a ty przypadkiem kwiatami nie handlujesz?

masz poczytaj sobie identyczny koszmarek.

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,36743,5792036,Jak_miasto_Starczewskich_komornikiem_zameczylo.html

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,36743,5818931,Komornik_juz_nie_gnebi_panstwa_Starczewskich.html

Data: 2010-10-11 20:24:57
Autor: macso
odpowiedz sądu na moje odwołanie...

Użytkownik "Marcin Wajnert"

czy mam po prostu 2 raz przesłać to co przesłałem im za pierwszym razem ?? dobze kombinuję ??

dobrze
do sądu zawsze w 2 egzemplarzach
bo jeden zostaje w sądzie a dugi idzie do strony przeciwnej
( sąd nie bawi się w robienie odbitek)

macso

Data: 2010-10-11 20:32:52
Autor: Alek
odpowiedz sądu na moje odwołanie...
Użytkownik "macso" <macso@gazietika.pl> napisał

[...]

Mimo że skopiowanie tych trzech kartek kosztowałoby 10x mniej niż wzywanie strony do dosterczenia ich. :|

Data: 2010-10-11 21:06:13
Autor: macso
odpowiedz sądu na moje odwołanie...

Użytkownik "Alek" <

[...]

sądu nie kosztuje sąd sobie to skrupulatnie liczy i dopisuje do rachunku przegranego

macso

Data: 2010-10-11 21:10:04
Autor: Alek
[...]

Akurat te wydatki nie:
5.2.
"Wydatki związane z doręczaniem pism sądowych nie obciążają stron."

Data: 2010-10-11 22:42:55
Autor: 666
odpowiedz sądu na moje odwołanie...
I dlatego dostałem wezwanie ZPO do uzupełnienia wpisu o 60 gr (sześćdziesiąt groszy).

-- -- -

sądu nie kosztuje

--

odpowiedz sądu na moje odwołanie...