odpowiedz sądu na moje odwołanie...

Data: 2010-10-11 20:24:57
Autor: macso
odpowiedz sądu na moje odwołanie...

Użytkownik "Marcin Wajnert"

czy mam po prostu 2 raz przesłać to co przesłałem im za pierwszym razem ?? dobze kombinuję ??

dobrze
do sądu zawsze w 2 egzemplarzach
bo jeden zostaje w sądzie a dugi idzie do strony przeciwnej
( sąd nie bawi się w robienie odbitek)

macso

Data: 2010-10-11 20:32:52
Autor: Alek
odpowiedz sądu na moje odwołanie...
Użytkownik "macso" <macso@gazietika.pl> napisał

[...]

Mimo że skopiowanie tych trzech kartek kosztowałoby 10x mniej niż wzywanie strony do dosterczenia ich. :|

Data: 2010-10-11 21:06:13
Autor: macso
odpowiedz sądu na moje odwołanie...

Użytkownik "Alek" <

[...]

sądu nie kosztuje sąd sobie to skrupulatnie liczy i dopisuje do rachunku przegranego

macso

Data: 2010-10-11 21:10:04
Autor: Alek
[...]

Akurat te wydatki nie:
5.2.
"Wydatki związane z doręczaniem pism sądowych nie obciążają stron."

Data: 2010-10-11 22:42:55
Autor: 666
odpowiedz sądu na moje odwołanie...
I dlatego dostałem wezwanie ZPO do uzupełnienia wpisu o 60 gr (sześćdziesiąt groszy).

-- -- -

sądu nie kosztuje

--

odpowiedz sądu na moje odwołanie...