odpowiedzialnosc warsztatu

Data: 2009-07-04 16:14:23
Autor: hen
odpowiedzialnosc warsztatu
Witam
Kolejne nieprzyjemne doswiadczenie z warsztatem...
dalem auto zeby wymienili sworzen wahacza i drazek kierowniczy
wymienili ale przy okazji wyrwali lacznik stabilizatora...
Czy mozna ich zmusic zeby naprawili szkode?
Warsztat to Polmozbyt.Mam fakture na to co robili.
pozdrawiam

Data: 2009-07-04 17:51:00
Autor: RandallFlagg
odpowiedzialnosc warsztatu
W moim przekonaniu jest to kwestia dowodowa, zgodnie z procedura cywilna na tobie bedzie spoczywal ciezar udowodnienia okolicznosci, na ktora sie powolujesz czyli uszkodzenia o ktorym piszesz ? Pozdrawiam