odpowiedzialnosc wg pis

Data: 2010-07-16 08:48:05
Autor: MH
odpowiedzialnosc wg pis
To jest wlasnie mentalnosc calej formacji. "Skoro mnie nie zaprosili to sam polece, ale za organizacje wizyty odpowiada rząd" A od kiedy to rząd jest na uslugach prezydenta? A od czego do cholery jest kancelaria prezydenta w absurdalnej liczbie 600 pracownikow? Chcial to polecial, na wlasne zyczenie, wizyta byla tak przygotowana jak zorganizowala to jego wlasna kancelaria.I ci ludzie beda mi mowic o odnowie moralnej, zepsuciu   polskiej sceny politycznej zrzucajac jednoczesnie wine za błędy swoje/swojego prezydenta na innych.

--

Ależ skąd ?!  Miają stuprocentową rację. Jeżeli opiekun pozwala na samodzielny
wyjazd nieletniego i nieodpowiedzialnego dzieciaka na dajmy na to wakacje i

MH

--

odpowiedzialnosc wg pis