odpowiedzialnosc wg pis

Data: 2010-07-16 09:30:17
Autor: Zahir
odpowiedzialnosc wg pis

Użytkownik "kapitan" <kakapit@wp.pl> napisał w wiadomości news:i1ou7v$r6i$1inews.gazeta.pl...
To jest wlasnie mentalnosc calej formacji. "Skoro mnie nie zaprosili to sam polece, ale za organizacje wizyty odpowiada rząd" A od kiedy to rząd jest na uslugach prezydenta? A od czego do cholery jest kancelaria prezydenta w absurdalnej liczbie 600 pracownikow? Chcial to polecial, na wlasne zyczenie, wizyta byla tak przygotowana jak zorganizowala to jego wlasna kancelaria.I ci ludzie beda mi mowic o odnowie moralnej, zepsuciu polskiej sceny politycznej zrzucajac jednoczesnie wine za błędy swoje/swojego prezydenta na innych.

By było ciekawiej na pokładzie był SZEF BIURA BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO!!! Czy ten świeć panie nad jego duszą człowiek miał olej w głowie czy tylko kiszki?

Zahir

odpowiedzialnosc wg pis