odpowiedzialnosc za materialy w serwisie

Data: 2013-02-13 21:12:03
Autor: m4rkiz
odpowiedzialnosc za materialy w serwisie
"drozdziak" <drozdziak@gmail.com> wrote in message news:b3be3819-443a-4778-812b-6e76beeeb4c7g8g2000vbf.googlegroups.com...
To co mnie martwi to to czy jesli platnosc bedzie wplywala na moje
konto to czy ewentualnie osoba trzecia bedzie mogla wobec mnie wnosic
jakies roszczenia, np z tytulu naruszenia praw autorskich w
materialach oferowanych przez sprzedajacego etc
Chcialbym aby wszystko bylo zgodne z prawem, ale wiadomo, ze coś moze
nie wyjsc bo to nie ja umieszczam te materialy.

Jest się czym martwic?

to zalezy czy martwi cie ewentualna ekstradycja do stanow czy nie... ;)

Data: 2013-02-13 14:12:59
Autor: drozdziak
W dniu środa, 13 lutego 2013 22:12:03 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:
"drozdziak" wrote in message news:b3be3819-443a-4778-812b-6e76beeeb4c7g8g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

> Jest się czym martwic?

to zalezy czy martwi cie ewentualna ekstradycja do stanow czy nie... ;)

nie lapie tego..

Data: 2013-02-13 21:01:36
Autor: witek
"drozdziak" wrote in message

[...]

amerykanskie prawo jest inne, wiec jak sie okaze, ze ktos ze stanow cos sobie wrzucil na twoj serwis, ktos ze stanow to pobral, to usa zarzada twojej ekstradycji zeby cie osądzić.
Tam sie wyroki sumują, wiec grozi ci jakies 157 lat wiezienia minimum

googlaj megauploads i kim dotcom  vel shwartz

odpowiedzialnosc za materialy w serwisie