odprysk

Data: 2009-03-02 22:55:40
Autor: Maciek
odprysk
Witam mam pytanie jak zabezpieczyc odprysk na amsce samochodu.

Dzisiaj zszedlem rano zobaczylem ze ktos mnie stuknal w tyl samochodu. Pomijajac fakt ze wgniutl mi blache to jest odprysk 3x3 cm

jak i jakimi preparatami to zabezpieczyc zebym mogl pojechac na myjnie bez obaw o utrate wiekszej ilosci lakieru :D

kolor lakieru to 74U Daewoo standardowy

jestem z Warszawy to mile widzialny sklep z laqkierami ale mala ilosc :D

Data: 2009-03-03 00:06:02
Autor: żółta pięta
odprysk
Witam mam pytanie jak zabezpieczyc odprysk na amsce samochodu.

oddac Fachowcowi (przez duze F)

odprysk