odra-nysa

Data: 2009-11-16 21:19:53
Autor: andrzej
odra-nysa
witam. jako że za oknem ciemno, siedze i planuje gdzie można by się wybrac w przyszłym roku. jedna z propozycji jest trasa odra-nysa. jestem ciekaw opinii (wrażeń) z wycieczki wzdłuż granicy.
pozdrowienia
andrzej

Data: 2009-11-16 20:52:54
Autor: Sebastian Pawłowski
odra-nysa
Jeździj tylko po niemieckiej stronie: http://www.zm.org.pl/?a=oder_neisse_radweg-097

więcej: http://www.zm.org.pl/?t=turystyka

Data: 2009-11-17 19:29:05
Autor: Paweł
odra-nysa
witam. jako że za oknem ciemno, siedze i planuje gdzie można by się wybrac w przyszłym roku. jedna z propozycji jest trasa odra-nysa. jestem ciekaw opinii (wrażeń) z wycieczki wzdłuż granicy.

Jechałem 2 lata temu i było bardzo sympatycznie. Trasa jest super przygotowana,
ciekawa widokowo i łatwa (płaska). Oczywiœcie mowa o œcieżce po niemieckiej stronie.
Relacja jest tu:
 http://www.rower.fan.pl/2007_Odra/index.php

Pozdrowienia
P.B.
rower.fan.pl

Data: 2009-11-17 21:22:56
Autor: andrzej
odra-nysa
dzieki za informacje, trasa wydaje się być łatwa i przyjemna.
może by tak popedałować wzdłuż na początku czerwca??

odra-nysa