"odrażające"

Data: 2012-09-21 16:24:37
Autor: Grzegorz Z.
"odrażające"
Afera ze zdjęciami uczniów i księdza z katolickiego gimnazjum w Lublinie
odbiła się już szerokim echem w zagranicznych mediach. Opisujące sprawę
portale oceniają sytuację widoczną na fotkach jako przerażającą i
szokującą.

Amerykańskie i brytyjskie serwisy, m.in. Daily Mail, The Huffington Post,
The Telegraph, informują, że "ceremonia inicjacji" w gimnazjum salezjańskim
w Lubinie wywołała w Polsce skandal. Tytuły, mówiące o dzieciach
zlizujących bitą śmietanę z kolan polskiego księdza, opatrzone są w
większości zdjęciem dokumentującym zajście.

Ostra krytyka księdza i broniących go rodziców

Zagraniczne serwisy nie kryją swojego oburzenia. W tekstach można znaleźć
stwierdzenia, że sytuacja jest szokująca i odrażająca. Dziennikarze
przytaczają krytyczne wypowiedzi komentatorów z polskiej prasy oraz słowa
samego księdza, który stwierdza, iż takie rzeczy są tradycją w jego
gimnazjum i podobne zabawy odbywały się już w poprzednich latach.
Przytaczana jest także opinia rodziców dzieci, którzy nie widzą w widocznej
na zdjęciach sytuacji nic złego. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,12529789,Media_na_swiecie_o_otrzesinach_w_gimnazjum_salezjanskim_.html

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-09-17 06:24:31
Autor: pluton_
"odrażające"
[...]

Bo te pacany mysla, ze to byla pianka do golenia. A to byla bita smietana.

Na 29 wmieszam sie w tlum (?) i bede sprzedawal smietanke do kawy w sprayu.

Przytaczana jest także opinia rodziców dzieci, którzy nie widzą w
widocznej
na zdjęciach sytuacji nic złego. (...)

Oni by nie widzieli niczego zlego, nawet jak dzieciaki
ciagnely by czarnuchowi druta.

Nullification

Data: 2012-09-21 18:09:29
Autor: Grzegorz Z.
"odrażające"
pluton_ napisał:

Oni by nie widzieli niczego zlego, nawet jak dzieciaki
ciagnely by czarnuchowi druta.

Łogni piekielnych się boją, to dlatego.

Data: 2012-09-21 22:14:11
Autor: mkarwan
"odrażające"
Użytkownik "Grzegorz Z." <urwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k3i3kb$p4$1dont-email.me...
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-09-21 16:37:21
Autor: Przemysław M.
"odrażające"
Dnia Fri, 21 Sep 2012 16:24:37 +0200, Grzegorz Z. napisaů(a):

Afera ze zdjćciami uczniów i ksićdza z katolickiego gimnazjum w Lublinie
odbiůa sić juý szerokim echem w zagranicznych mediach. Opisujŕce sprawć
portale oceniajŕ sytuacjć widocznŕ na fotkach jako przeraýajŕcŕ i
szokujŕcŕ.

Ciekawe czy klecha miaů w tym czasie parcie na ýoůŕdę?

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-09-21 16:43:04
Autor: Bogdan Idzikowski
"odrażające"

[...]

Posrało wszystkich.
Czy ktoś z was pamięta chrzest morski, gdzie całowało się w kolanko Prozerpinę? Ogarnia nas wszystkich pierdolone głupactwo.
Słuchałem wyjaśnień dzieci biorących udział w owych, ponoć niecnych, szokujących i odrażających praktykach. Nie widzę nic gorszącego w dziobaniu nosem w piankę mydlaną rozprowadzoną na czyimkolwiek kolanie w ramach zabaw. Może dlatego, że jestem normalnym niewierzącym i niepraktykującym katolikiem? A może dlatego, że jestem już dość wiekowy i moje oczy wiele widziały? Może dlatego, że nic gorszącego nie widzę w pogłaskaniu po główce obcego dziecka, a w każdym bądź razie molestowania seksualnego i napaści pedofilskiej.
Może dlatego, że jeszcze nic mnie nie pojebało i nie mam odchyłów?

Data: 2012-09-17 06:25:40
Autor: pluton_
"odrażające"
Posrało wszystkich.
Czy ktoś z was pamięta chrzest morski, gdzie całowało się w kolanko
Prozerpinę? Ogarnia nas wszystkich pierdolone głupactwo.

Chodz pociagnij mi druta.

Nullification

Data: 2012-09-21 17:25:47
Autor: Grzegorz Z.
"odrażające"
Bogdan Idzikowski napisał:

Posrało wszystkich.
Czy ktoś z was pamięta chrzest morski, gdzie całowało się w kolanko Prozerpinę?

Prozerpiny w odróżnieniu od klechów nie dostają za złotówkę atrakcyjnych
działek:

http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10956926,Nowy_kosciol_stanie_w_Szczecinie__Na_Warszewie.html

http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,12501939,Ziemie_na_Warszewie_dostanie_Kosciol__parku_nie_bedzie_.html

W tej sprawie smaczkiem jest że brat prezydenta miasta jest wikarym w tej
parafii.

===========

Poza tym Prozerpiny w odróżnieniu od klechów nie narzucają przestrzegania
swoich wierzeń ustawami państwowymi pod karą pozbawienia wolności,
Prozerpiny w odróżnieniu od klechów nie chcą uchodzić publicznie za wzór
cnót i moralności, samemu kradnąc, pedałując i pedofiląc na potęgę - i tak
dalej i tak dalej.

Data: 2012-09-21 17:32:55
Autor: Bogdan Idzikowski
"odrażające"

Użytkownik "Grzegorz Z." <urwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k3i132$g0d$1dont-email.me...
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Stwierdzam bezapelacyjnie, że ciebie też pojebało!
A jak ktoś ci zajebie kopa w dupę to z czym ci się skojarzy?

Data: 2012-09-17 06:27:18
Autor: pluton_
"odrażające"
Stwierdzam bezapelacyjnie, że ciebie też pojebało!
A jak ktoś ci zajebie kopa w dupę to z czym ci się skojarzy?

A ja stwierdzm bezapelacyjnie, ze jestes niesamowitym pojebem.

Nullification

Data: 2012-09-21 17:38:54
Autor: Grzegorz Z.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Nikogo nie pouczam, nie moralizuję i nie zgrywam świętoszka domagając się
za moją świętoszkowatość i pouczanie rok w rok miliardów z państwowej kasy.

Gdyby oni siedzieli cicho nikt nie patrzyłby im na ręce i na fiuty.

Data: 2012-09-21 18:06:05
Autor: Klin
"odrażający zbok Grzechu Z"...
   ...tapla się  zwykle z upodobaniem w gównie.
   Jak widać marzy mu się coś słodszego a i tak
   czego by się nie chwycił potrafi już tylko
   na gówno przerobić.

Data: 2012-09-22 11:21:54
Autor: matusm
"odrażające"

[...]

Niestety w KK nie było dekomunizacji i ciagle wsród nich pokutują "redaktorzy naczelmi faktów niemytych" i innych konfidentów  aby nadal,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace