odrzucenie reklamacji

Data: 2010-11-14 22:32:33
Autor: P_ablo
odrzucenie reklamacji
witam

Czy zwrot :
"po prostu dostanie Pan oficjalna odmowe i moze juz szykowac sie do sprawy w sadzie."

zawarty w emailu, w odpowiedzi na reklamacje mozna uznac za ustosunkowanie sie do reklamacji?
Zawalilem troche 14 dniowy termin i nie wiem czy moge to podciagnac.

--
Picasso

Data: 2010-11-14 23:13:53
Autor: Tułmacz
odrzucenie reklamacji
zawarty w emailu, w odpowiedzi na reklamacje mozna uznac za ustosunkowanie sie do reklamacji?

tak

jk

Data: 2010-11-15 08:13:07
Autor: P_ablo
odrzucenie reklamacji
Użytkownik "Tułmacz" <Tułmacz4uinglish@wp.pl> napisał w wiadomości news:ibpmv4$1ko$1news.onet.pl...
zawarty w emailu, w odpowiedzi na reklamacje mozna uznac za
ustosunkowanie  sie do reklamacji?
tak

Rozumiem, ze odnosisz sie do formy przekazania tej informacj. O tym, ze tak moge poinformowac o odrzuceniu roszeczen - wiem, ale czy sama informacja jest ustosunkowaniem sie do reklamacji...

--
Picasso

Data: 2010-11-15 16:19:41
Autor: Massai
odrzucenie reklamacji
P_ablo wrote:

> [...]
ze tak moge poinformowac o odrzuceniu roszeczen - wiem, ale czy sama
informacja jest ustosunkowaniem sie do reklamacji...

No, to juz wiesz, bardziej dla językoznawcy/sądu zadanie.

IMHO ustosunkowaniem się nie jest. Jak rozumiem to była zapowiedź co
się stanie jak klient będzie chciał reklamować daną wadę.
Czyli - jeszcze zanim złożył reklamację.
Trudno sie ustosunkować do reklamacji zanim została jeszcze złożona.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-15 20:41:56
Autor: P_ablo
odrzucenie reklamacji
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:ibrmit$nhk$1news.onet.pl...

[...]

Inaczej.
Najpierw byla wymiana maili, pozniej kilka rozmow gdzie wytluszczalem dlaczego nie moge odpowiadac za takie usterki. Pewnego dnia otrzymalem maila z zalacznikami miedzy ktorymi byla oficjalna reklamacja i informacja, ze taki sam komplet dokumentow zostal wyslany poczta ZPO. I na tego maila dostal zacytowana wczesniej odpowiedz.

Czy taki zwrot mozna potraktowac jako ustosunkowanie sie do reklamacji ktora de facto zostala juz w tym momencie zlozona?

--
Picasso

Data: 2010-11-15 22:07:52
Autor: Massai
odrzucenie reklamacji
P_ablo wrote:

> [...]

Czy taki zwrot mozna potraktowac jako ustosunkowanie sie do
reklamacji ktora de facto zostala juz w tym momencie zlozona?

IMHO nie.
Ten co reklamował po takim zdaniu całkiem uzasadnienie może się
spodziewać dopiero rozpatrzenia i ew. odrzucenia reklamacji.
Co sam mu napisałeś:
"dostanie Pan oficjalna odmowe".

Czyli to co napisałeś do niego jeszcze nie było "oficjalną odmową",
skoro zapowiadasz że dopiero ją dostanie...

Gapowe niestety trzeba czasem zapłacić.

--
Pozdro
Massai