odrzucenie spadki - notariusz odmawia wykonania czynnosci

Data: 2012-01-21 15:32:21
Autor: leon
odrzucenie spadki - notariusz odmawia wykonania czynnosci
Dnia 20-01-2012 o 17:14:16 chochlik_drukarski <chochlik_drukarski@wp.pl>  napisaÅ‚(a):

Witam.

By³ sobie kto¶ kto umar³ o czym dowiedzia³em siê d³ugo po tym fakcie.  Kto¶
mi to
po prostu przekaza³ ustnie. Potem dotar³ do mnie akt zgonu. Chce odrzuciæ
spadek.
Przeczyta³em ju¿ z 200 poradników krok po kroku i sprawa jest banalna:
krótkie o¶wiadczenie
"odrzucam spadek....", do notariusza i sprawa za³atwiona. A ja ide i
oczywi¶cie jest problem
bo nie potrafiê udowodniæ kiedy siê dowiedzialem.

Czy naprawdê muszê to u notariusza udowadniaæ ?

W jaki sposb dotarlo? Jezeli poleconym to jest data nadania i odebrania.

leon

--
Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhoÅ‚owia -  Lem

Data: 2012-01-21 16:18:45
Autor: chochlik_drukarski
leon wrote:
Dnia 20-01-2012 o 17:14:16 chochlik_drukarski
<chochlik_drukarski@wp.pl> napisa³(a):

Witam.

By3 sobie kto? kto umar3 o czym dowiedzia3em sie d3ugo po tym fakcie.
Kto?
mi to
po prostu przekaza3 ustnie. Potem dotar3 do mnie akt zgonu. Chce
odrzucia spadek.
Przeczyta3em ju? z 200 poradników krok po kroku i sprawa jest
banalna: krótkie o?wiadczenie
"odrzucam spadek....", do notariusza i sprawa za3atwiona. A ja ide i
oczywi?cie jest problem
bo nie potrafie udowodnia kiedy sie dowiedzialem.

Czy naprawde musze to u notariusza udowadniaa ?

W jaki sposb dotarlo? Jezeli poleconym to jest data nadania i
odebrania.

Co dotar³o ? Akt zgonu przyniós³ policjant.

odrzucenie spadki - notariusz odmawia wykonania czynnosci