odrzucona reklamacja obuwia

Data: 2011-11-25 19:57:21
Autor: Mario
odrzucona reklamacja obuwia
Czy od samego sklepu mogę też dochodzić jakichś roszczeń?
Ostatnie pytanie padło, ponieważ to nie sklep, w którym zakupiłem buty,
rozpatrywał reklamacje, tylko producent. Sklep to po prostu prywatny
biznes jakiegoś człowieka, który sobie sprzedaje buty danej marki.

gwarancja u producenta na podstawie karty gwarancyjnej... w sklepie gdzie kupiles stosujesz ustawe o szczegolnych warunkach itd

generalnie po 6 miesiacach od zakupu jest trudniej niz w ciagu 6 miesiecy :) to ze sprzedawca odeslal but do producenta to taka umowa miedzy nimi... formalnie zalatwiasz sprawe ze sprzedawca bo domyslam sie ze karty gwarancyjnej do obuwia raczej nikt nie wydaje...

pzdr

Data: 2011-11-26 10:00:59
Autor: januszek
odrzucona reklamacja obuwia
Mario napisa?(a):

[...]

w sklepie gdzie kupiles stosujesz ustawe o szczegolnych warunkach itd

Przecież zastosował. Reklamacji nie uznano więc pyta co ma dalej zrobić.

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"