od¶nierzanie chodnika przy posesji [CROS]

Data: 2012-02-17 18:43:24
Autor: Moon
od¶nierzanie chodnika przy posesji [CROS]

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jhlktq$c16$1news.task.gda.pl...
Na podstawie dyskusji z innej grupy pojawiła sie my¶l...

Je¶li przepis nakazuje od¶nieżanie chodnika przyległego do posesji to czy ten przepis obliguje nas do czynienia tego darmo? Czy można na koniec miesi±c wystawić Gminie fakturę za od¶nieżanie?

ty to jeste¶ Dyzio Marzyciel...

moon

Data: 2012-02-17 20:00:09
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 17 Feb 2012, Moon wrote:

[...]

  Wiesz, mamy całkiem ¶cisłe pytanie, na które jest ¶cisła odpowiedĽ :)
  Ponieważ przepis przewiduje postępowanie na przypadek takiej
nieprawidłowo¶ci w fakturze, przyj±ć należy iż wystawca
nie będzie podpadał pod KK, o ile prawidłowo odprowadził
VAT.
  Jak koniecznie chce zapłacić VAT którego nikt mu nie zwróci,
to nie wiem jak komu, ale mi wychodzi że może.
  Po prawdzie to zbędna komplikacja, s± prostsze metody, ale
co poradzić ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-02-18 01:10:15
Autor: Moon
od¶nierzanie chodnika przy posesji [CROS]

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Pine.WNT.4.64.1202171956590.800quad...
On Fri, 17 Feb 2012, Moon wrote:

 Jak koniecznie chce zapłacić VAT którego nikt mu nie zwróci,
to nie wiem jak komu, ale mi wychodzi że może.

Ale jaka za to satysfakcja po robocie!
:)

moon

od¶nierzanie chodnika przy posesji [CROS]