odsprzedaż podarowanego oprogramowania

Data: 2009-07-22 14:23:37
Autor: iTuiTam
odsprzedaż podarowanego oprogramowania
Witam,
otrzymałem w prezencie oprogramowanie firmy Microsoft (MS Office -
zwykle - nie dla usera domowego). Otrzymalem doslownie do reki - na
promocji stoiska targowego (wygrywal co 100y kupon otrzymany od
hostessy - kuriozalnei nawet nei pamietam co to byla za firma).
Oporogramowanie nie jest mi potrzebne i chce je dodać jako gratis do
sprzętu, który kupiłem kiedyś na firmę i sprzedać na allegro.

Program nie był rejestrowany więc jest 'dziewiczy'.

No i teraz pytania z tego wynikające:
1. czy mam prawo taki program jakkolwiek ując na fakturze
2. czy kupujący bedzie mial prawo wykorzystac taki program w firmie
3. czy kupujacy bedzie mial prawo do upgreadu office'a

W teorii jesli ujme to jakos na fakturze "z imienia i nazwiska" to
bedzie komplet - oryginalny pakiet (to nie OEM - w pelni samodzielna,
pelna firmowa wersja office'a small business) oraz faktura zakupu. Ale
jesli ja nie mam na to "paragonu" to jak mam to ujac na fakturze? :)

Myslalem, zeby ujac to jakos w pozycji sprzetu na fakturze czyli:
"Drukarka wilkoformatowa HP modelXXXX + gratisowe oprogramownie MS
Office SB". Wyglada w sumie ok - ale jak z pytaniami nr 2 i 3?

Z góry dzięki za pomoc. Przy okazji - czy ja miałbym prawo korzystac z
takiego "podarowanego" office'a na swoim firmowym komputerze (mam
jednosobowa działalność)?

Z górzy dziękuję za pomoc.

odsprzedaż podarowanego oprogramowania