odstÄ…pienie od umowy z Orange

Data: 2011-07-13 13:38:02
Autor: Fox Mulder
odstÄ…pienie od umowy z Orange
Witam!
Chciałbym odstąpić od aneksu do umowy podpisanego z Orange, za pośrednictwem kuriera. Wiem, że jest taka możliwość przez 10 dni.
Czy ktoś z Was to już przerabiał i może podzielić się jakimiś radami?

Tak poza tematem, umowa okazała się inna niż umówiona przez telefon, fakt, moja wina, że podpisałem, należy dokładnie przeanalizować co się podpisuje, ale ten aneks od Orange był skonstruowany tak, że wydawało się, że wszystko jest ok. Dopiero wyjaśnienie z biurem obsługi co i jak pokazało, że to nie to, co miało być :(

Może znana jest Wam procedura na przejście na prepaid z numerem, dla którego odstąpiłem od umowy? Mam nadzieję, że tym razem nie dam się wpuścić w kanał :/
Tak sobie myślę, że najpierw przejdę z numerem do prepaida Orange, a potem np do Play, tolerować nie mogę tego co mi zrobili.

Pozdrawiam!

Data: 2011-07-13 15:38:27
Autor: Animka
W dniu 2011-07-13 13:38, Fox Mulder pisze:
Chciałbym odstąpić od aneksu do umowy podpisanego z Orange, za
pośrednictwem kuriera. Wiem, że jest taka możliwość przez 10 dni.
Czy ktoś z Was to już przerabiał i może podzielić się jakimiś radami?

Przeciez dostałeś razem z umową druczek "Odstąpienie od umowy" i wiesz, że możesz odstąpić od umowy. Tam masz napisane co i jak.

--
animka

Data: 2011-07-14 11:22:02
Autor: Pendrive
[...]

zacznijcie zglaszac oszustwa na policje to skonczy sie taka praktyka.
Mnie tez oszukano, byc moze trafiles na tego samego huja ktory dzwonil z oferta.

Czy przypadkiem nie chodzi o orange dla firm ?

Data: 2011-07-14 12:00:00
Autor: Fox Mulder
W dniu 2011-07-14 11:22, Pendrive pisze:
[...]

Nie, prywatny abonament, do tego kobieta. Wysłałem odstąpienie od umowy.
Co do zgłaszania na policję będzie ciężko - w zasadzie w umowie wszystko było co i jak - a że niejasno, to inna sprawa. Być może nagrywanie rozmowy z przedstawicielem handlowym i zestawienie z umową coś by dało, ale też trudno powiedzieć.

Pozdrawiam!

Data: 2011-07-15 14:40:10
Autor: Pendrive
W dniu 2011-07-14 12:00, Fox Mulder pisze:

[...]

jezeli co innego mowila / bylo ustalone a co innego bylo  w umowie to jest to klasyczne oszustwo, kwestia tylko udowodnienia tego faktu.
A to ze podpisales w niczym nie zmienia faktu

Data: 2011-07-15 15:45:46
Autor: AT
odst±pienie od umowy z Orange

[...]

Trzeba nagrywaæ
na symbiana Total recorder polecam

na androida
Ultimate recorder

nie ma pikania na obu ale na androidzie bardzo cicho slychac drug± strone :)

kiedys wykorzysta³em takie nagranie wysylajac do ery
jak mnie oszukala z oferta Panienka, dalem linka do wav-a.

To mi odpisali, ze nie mog± zlokalizowac tego nagrania, bo nie wszystkie u nich sa nagrywane

:) nie ci±gn±³em tematu bo nie dalem sie naci±gn±æ na podpisanie umowy, po prostu
przy kurierze odmowilemprzyjêcia.

dlatego warto nagrywac

Data: 2011-07-15 15:43:06
Autor: AT
> [...]
Mnie tez oszukano, byc moze trafiles na tego samego huja ktory dzwonil z oferta.

Czy przypadkiem nie chodzi o orange dla firm ?

a wiesz dlaczego :) heh
bo to nei dzwoni± z orange tylko z call center
malolaty i nie mowia wszystkiego :)
a musza limit wyrobic i jak wiecej sprzedadza umow to wiecej
kasy bedzie

2 lata temu mlodszy brat jako student to samo robil
tak im kaza to robic po prostu, wycowa³ sie z tej pracy szybciutko

Data: 2011-07-16 13:49:18
Autor: Pendrive
W dniu 2011-07-15 15:43, AT pisze:
> [...]

kasy bedzie

2 lata temu mlodszy brat jako student to samo robil
tak im kaza to robic po prostu, wycowa� sie z tej pracy szybciutko

wiem, zamkna kilku i sie skonczy

--

odstÄ…pienie od umowy z Orange