odstajacy material od podsufitki

Data: 2009-07-24 02:59:58
Autor: BearBag
odstajacy material od podsufitki
Witam
Mam problem z podsufitk±, akurat jest to honda civic 97r, ale
konstrukcja podsufitek jest taka sama w wiekszosci aut. Wiec
oczywiscie jest cieniutka plyta pilsniowa do ktorej jest przyklejony
material z gabk±. I wlasnie ten zewnatrzny meterial na sporej
powierchni odpadl od reszty i zwisa swobodnie 10cm nizej, wyglada to
ochydnie. Stalo sie tak bo ktos myl podsufitke na mokro i wlgosc
rozpuscila laczenie tych meterialow. Jak to mozna przytwierdzic do
siebie? DOjsc do powierchni pomiedzy materialami nie jest latwo, bo
probujac oderwac od krawedzi material od plyty odrywa sie on razem z
t± pseudog±bk± a ja bym chcial oderwac sam± szmatkę zewnatrzn± i tam
to jakos skleic. Moze jakas metoda na gor±c±? bez odrywania krabędzi
bocznej ? A jesli kleić to czym?

Data: 2009-07-24 03:05:36
Autor: BearBag
odstajacy material od podsufitki

to jakos skleic. Moze jakas metoda na gor±co? bez odrywania krawędzi
bocznej ? A jesli kleić to czym?

Dodam jeszcze dla jasnosci, ze opadl wylacznie sam material, g±bka
(jakies wlokno szklane) trzyma sie dalej plyty. I tylko sam ten
cieniutenki material musze jakos przytwierdzic do reszty. Wydaje mi
sie ze wiekszosc klejów bedzie  przemakac przez to płótno i je plamic
od zewnatrz.

Data: 2009-07-24 12:09:47
Autor: mateusx6
odstajacy material od podsufitki
ja bym przecial zyletka, dal klej jakis przezroczysty i przykleil. Zreszta to auto z 97 roku... wiec nie robmy z tego mercedesa ze beda jakies plamki na podsufitce...

Data: 2009-07-24 03:19:51
Autor: BearBag
On 24 Lip, 12:09, "mateusx6" <mateu...@wp.pl> wrote:
ja bym przecial zyletka, dal klej jakis przezroczysty i przykleil. Zreszta
to auto z 97 roku... wiec nie robmy z tego mercedesa ze beda jakies plamki
na podsufitce...

auto idzie na sprzedaz, bez plamek pojdzie za 11tys, z plamkami pare
setek mniej na pewno. Poza tym odpadajaca podsufitka stwarza zle
skojarzenia (dachowanie itp).

Data: 2009-07-24 12:21:31
Autor: Mikrobi
odstajacy material od podsufitki
"BearBag" <cactusek@gmail.com> wrote in message news:da8b6cd6-f825-44b1-8ab0-8c1362fe7e6dd32g2000yqh.googlegroups.com...
A jesli kleić to czym?

Klejem tapicerskim, albo butaprenem, byle zgodnie z instrukcj±.

--
Mikrobi
mikrobi-na-autograf-pl

Data: 2009-07-24 12:24:26
Autor: Agent 0700
odstajacy material od podsufitki
Mam problem z podsufitk±,

Może klej w strzykawce i wstrzykn±ć?

Data: 2009-07-24 13:41:34
Autor: newsy_gazeta
BearBag pisze:
[...]

Samochód nienajnowszy, ja w Astrze F zdarłem stary materiał, nakleiłem nowy, grubszy, efekt baaardzo dobry ;)

Nie pamiętam nazwy materiału, klej kupisz w każdym sklepie z materiałem na metry itp

Data: 2009-07-24 13:50:55
Autor: Mak
BearBag pisze:
[...]
Witaj
Mialem ten sam problem w swojej Hondzie. rozwiazalem to tak, ze rozmontowalem uszczelke od klapy bagaznika, naciagnalem troche i podkleilem, potem wystarczylo zalozyc z powrotem uszczelke. Efekt bardzo
dobry, nic teraz nie zwisa.
Odnosnie innych metod sugerowanych na grupie to konsultowalem sie z ludzmi ktorzy zajmuja sie tapicerka i z tych rozmow wyniklo ze
- strzykawka z klejem zadziala, ale  bedzie trzeba zrobic bardzo duzo punktow klejenia, bo inaczej efekt bedzie nedzny,
- klej typu butapren po pewnym czasie sie przebarwi i wyjda plamy,
- kleje typu kropelka jak zaschna to wyjda plamy a poza tym podsufitka
zrobi sie sztywna
- wariant z tasma dwustronna - po pewnym czasie tasma pusci i bedzie jak
przedtem

                                          pozdrawiam

Data: 2009-07-24 09:21:01
Autor: BearBag
odstajacy material od podsufitki
polecono mi takie cos:
http://www.allegro.pl/item685588569_boll_bardzo_mocny_super_klej_spray_uniwersalny.html
w norauto chc± za to 41zl ale tak juz u nich jest z cenami...

odstajacy material od podsufitki