odstąpienie mieszkania z hipoteką w rodzinie

Data: 2011-12-22 13:41:15
Autor: Michał Pysz
odstąpienie mieszkania z hipoteką w rodzinie
Bankowi obojętne kto jest właścicielem, zgłoś się do nich i poproś o zmiany. Będzie potrzebny aneks do umowy i trochę papierków, będziesz musiał też pokryć koszty operacji.

mp.

witam
mam następujący problem. konieczność życiowa zmusza mnie do odstąpienia
mieszkania bratu. Mieszkanie jest obciążone hipoteką jako zabezpieczenie spłaty
kredytu. Czy można zrobić w ten sposób, że brat zostanie nowym właścicielem lub
współwłaścicielem mieszkania, ale bez naruszania warunków umowy kredytowej, tak
aby nie zmieniać Kredytobiorcy? Żeby nie było kolejnego badania zdolności,
wypełniania papierów, zwalniania hipotek, całej tej biurokracji, ale żeby było
wyłączanie przeniesienie własności (ewentualnie dokonanie współwłasności) z całą
świadomością, że na nieruchomości jest ograniczone prawo rzeczowe w postaci
hipoteki?
pozdrawiam
picodenaeto

odstąpienie mieszkania z hipoteką w rodzinie