odstąpienie od zakupu auta

Data: 2009-08-19 03:44:56
Autor: GregorY
odstąpienie od zakupu auta
witam. Pytanie dotyczy możliwości odstąpienia od zakupu auta -
licytowałem samochód w aukcji samochodowej i wygrałem licytację.
Odebrałem fakturę, zapłaciłem za niego przelewem, jednakże gdy
chciałem odebrać wóz z parkingu okazało się, że nie ma w silniku ani
grama oleju. Mam podejżenia, że samochód jeździł bez oleju co grozi
szybkim jego zatarciem. Czy ktoś mi może nakreślić możliwości
wycofania się z tego zakupu?

Data: 2009-08-19 11:30:19
Autor: Budzik
odstąpienie od zakupu auta
Osobnik posiadający mail grzegorz.bijok@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

jezeli auto działa i wszystko zgadza sie z opisem, to nie widze mozliwosci odstąpienia.
Faktura? To była aukcja czy KT?

"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
a każdy geniusz dzieckiem."  Artur Schopenhauer

Data: 2009-08-19 04:37:57
Autor: GregorY
odstąpienie od zakupu auta

jezeli auto działa i wszystko zgadza sie z opisem, to nie widze mozliwosci
odstąpienia.
Faktura? To była aukcja czy KT?

może i działa ale bez oleju tego nie sprawdzę prawda?
co oznacza skrót KT?

--
GregorY

Data: 2009-08-19 12:45:20
Autor: Budzik
odstąpienie od zakupu auta
[...]

hmmm
nie do konca rozumiem e sytucje.
Przywieźli ci to auto? Pojechałes po nie?
Odebrałes nawet bez wlaczenia silnika?

DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

Data: 2009-08-19 13:44:18
Autor: krzysiek82
odstąpienie od zakupu auta
GregorY pisze:
może i działa ale bez oleju tego nie sprawdzę prawda?
co oznacza skrót KT?

Kup teraz = KT

--
krzysiek82

Data: 2009-08-19 13:46:26
Autor: Wycior
odstąpienie od zakupu auta
KT - Kup Teraz.

Na przyszłość - kupując auto - specjalistyczne, osobowe, sportowe, czy furmankę - nie płać z góry. Wynajdujesz pojazd, jedziesz oglądać i ewentualnie się decydujesz. Teraz chyba nie wiele możesz zdziałać.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-19 12:49:45
Autor: krzysiek82
odstąpienie od zakupu auta
GregorY pisze:
[...]

Zapłaciłeś za auto którego nawet nie widziałeś? Sorry, że pojadę tak prostu z mostu ale to typowe frajerstwo. Od wczoraj mieszkasz w polsce, że nie wiesz że się nikomu nie ufa?

--
krzysiek82

Data: 2009-08-19 04:15:09
Autor: GregorY
odstąpienie od zakupu auta

Zapłaciłeś za auto którego nawet nie widziałeś? Sorry, że pojadę tak
prostu z mostu ale to typowe frajerstwo. Od wczoraj mieszkasz w polsce,
że nie wiesz że się nikomu nie ufa?

dzieki za merytoryczną odpowiedź. Ale sprawa wygląda tak: auto
specjalistyczne w drugim końcu kraju a w ogłoszeniu zamieszczane są
zdjęcia po których raczej nie mozna stwierdzić poziomu oleju w
silniku. Co do płatności - takie są procedury, puki nie zapłacisz, nie
wydadzą pojazdu.
Czy jest przepis precyzujacy możliwość zwotu towaru zakupionego przez
net bez podania przyczyny?

--
GregorY

Data: 2009-08-19 13:21:00
Autor: Paweł Ubysz
odstąpienie od zakupu auta

Użytkownik "GregorY" <grzegorz.bijok@wp.pl> napisał w wiadomości news:6a56507a-61ba-4a37-8050-4f9544600f1ez24g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Kupowałeś na firmę , czy jako konsument? W tym drugim wypadku masz 10 dni na odstąpienie od umowy.

Data: 2009-08-19 04:28:54
Autor: GregorY
odstąpienie od zakupu auta
Kupowałem na firmę - mam fakturę VAT.

--
GregorY

Data: 2009-08-19 14:19:07
Autor: wombi
odstąpienie od zakupu auta
Paweł Ubysz pisze:
Kupowałeś na firmę , czy jako konsument? W tym drugim wypadku masz 10 dni na odstąpienie od umowy.

Nie ma tych 10 dni jeśli kupował na licytacji.

Data: 2009-08-19 05:21:47
Autor: GregorY
odstąpienie od zakupu auta
On 19 Sie, 14:19, wombi <wo...@usun.to.onet.eu> wrote:
Paweł Ubysz pisze:

> Kupowałeś na firmę , czy jako konsument? W tym drugim wypadku masz 10
> dni na odstąpienie od umowy.

Nie ma tych 10 dni jeśli kupował na licytacji.

No własnie - kupowałem na licytacji.

--
GregorY

Data: 2009-08-19 16:03:01
Autor: Marek Dyjor
odstąpienie od zakupu auta
GregorY wrote:
[...]

a co było w opisie?

bo imho fakt że silnik jest suchy wskazuje na brak właściwego serwisowania (ni przestrzeganie okresowych przeglądów) albo poważne uszkodzenie silnika (olej sie wylał). Jeśli w opisie były zapewnienia, że pojazd był serwisowany to mogłyby być podstawy do zerwania umowy.

odstąpienie od zakupu auta