odstraszacze na psy.

Data: 2009-03-23 09:13:55
Autor: Big Jack
odstraszacze na psy.
W wiadomości:
news://news-archive.icm.edu.pl/gq5irt$i3n$1@inews.gazeta.pl
użytkownik * ja* napisał(a):

Mam nieogrodzony na razie ogórdek, jak to w Polsce bywa włąsciciele psów
nie bacząc na uprawy wyprowadzają swoje kundle na nasze działki. psy
niszczą wszystkie mlode uprawy a teraz wschodzące wczesne kwiaty,. Jak
się pzred tym zabezpieczyć/
jakieś odstraszacze warte  szczegolnej uwagi może macie?

Ja bym chciał rozszerzyć pytanie. Obok mojego bloku są garaże. Pech chciał, że przed moim blokowe psy urządziły sobie sralnię. Chcąc dojść do garażu stąpam jak po polu minowym. Za dnia to jeszcze się da, ale w nocy.... Znacie jakiś środek którym można by posypać te ok. 30m kw, tak żeby psy omijały teren przed garażem (niekoniecznie tylko moim) szerokim łukiem? Jakieś wapno chlorowane, czy co?

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-23 10:20:49
Autor: JBP
odstraszacze na psy.

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:49c744c3$1news.home.net.pl...

[...]

Zamiast trucizn, czy - jak wspomniano wczesniej - zabijania niewinnych zwierząt (bo takie zostały stworzone przez naturę), proponuję google.
Poniżej link do allegro, z różnymi odstraszaczami. Można kupić tam, można poszukać gdzie indziej.
http://www.allegro.pl/search.php?string=odstraszacz&category=1528
Sugeruję w granulacie lub proszku, np.akyszek, reiss-aus, itp. Są trwalsze.
JBP

Data: 2009-03-23 10:42:23
Autor: Big Jack
odstraszacze na psy.
W wiadomości:
użytkownik *JBP* napisał(a):

[...]

Wymienione środki mają złą relację ceny do wydajności. A zabijać psów czy kotów, to nie mam zamiaru. Jeśli już, to należałoby się to ich właścicielom, bo wypuszczają je na klatkę schodową i tam robią to samo co wokół bloku.

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-23 11:08:46
Autor: JBP
odstraszacze na psy.

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:49c7597fnews.home.net.pl...
użytkownik *JBP* napisał(a):

[...]

Ależ ja Cię nie posądzam o zamiary zabijania. To było odniesienie do opisanej historii o kocie i gołębiach.
I _całkowicie_ zgadzam Cię z Tobą w kwestii odpowiedzialności właścicieli.
Jednak zamiast zwrócić się do właścicieli, wyjaśnić, załatwić sprawę, są ludzie, którzy wolą obić kijem psa lub kota, przetrącić mu kręgosłup, bo wbiegł na jego teren. Nawet jeśli właściciel jest niechętny lub lekceważy zgłoszenia, to nie jest powód, by zabijać zwierzę. Lepiej użyć środków prawnych lub "po męsku" porozmawiać z sąsiadem. To ostatnie jest najskuteczniejsze, choć czasami - niestety - trzeba powtarzać.
JBP

Data: 2009-03-23 11:27:57
Autor: Big Jack
odstraszacze na psy.
W wiadomości:
użytkownik *JBP* napisał(a):

Lepiej użyć środków
prawnych lub "po męsku" porozmawiać z sąsiadem. To ostatnie jest
najskuteczniejsze, choć czasami - niestety - trzeba powtarzać.

Nie znasz moich sąsiadów. Prędzej bym się dogadał z ich psami. Nawet jak przy nim taki pies nasra albo naszcza na klatce, to powie że to nie jego pies. Trzy psy na klatce, klatka zasrana i zaszczana od dołu do góry i to żaden pies sąsiadów :/

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-23 22:35:39
Autor: Tomasz Nowicki
odstraszacze na psy.
Dnia Mon, 23 Mar 2009 11:27:57 +0100, Big Jack napisał(a):

[...]

No to spokojnie łapiesz psa na gorącym :\ uczynku i do schroniska z nim -
wiem, wiem, to okrutne, co zwierzak winien, że jego właściel bardziej
zasługuje na miano bydła

T.

Data: 2009-03-23 10:50:08
Autor: Panslavista
odstraszacze na psy.

użytkownik * ja* napisał(a):

> [...]

jakiś środek którym można by posypać te ok. 30m kw, tak żeby psy omijały
teren przed garażem (niekoniecznie tylko moim) szerokim łukiem? Jakieś

Repelenty - na źwierzyne...

odstraszacze na psy.