odstraszacze na psy.

Data: 2009-03-23 12:45:24
Autor: Maksovsky
odstraszacze na psy.
Na mózg ci padło? Od kiedy praludzie zaczęli uprawiać
ziemię, nauczyli się ją grodzić. Jeśli jesteście na tyle głupi,
że tego nie robicie, to nie miejcie pretensji do ludzi,
psów, dzików, kotów, czy czego tam jeszcze że nie możecie
sobie marchewek sadzić i po kwiatuszkach wam depczą.
Ew. postaw tam swoją żonę - całkiem możliwe że skutecznie
odstraszy nawet psy.

Data: 2009-03-23 12:51:05
Autor: Big Jack
odstraszacze na psy.
W wiadomości:
użytkownik *Maksovsky* napisał(a):

[...]

Jesteś właścicielem takiego ryjącegp psa?

Ew. postaw tam swoją żonę - całkiem możliwe że skutecznie
odstraszy nawet psy.

Jesteś niegrzeczny, żeby tego dosadniej nie nazwać...

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-23 14:23:48
Autor: ja
odstraszacze na psy.
> Ew. postaw tam swoją żonę - całkiem możliwe że skutecznie
odstraszy nawet psy.
   do chlewa świnio zakażona, postaw tam równiez swoją matkę

Data: 2009-03-23 16:35:27
Autor: Wojtek Kaszuba
odstraszacze na psy.
Mam dwa duże psy i średnią działkę a na niej trawka, kwiatki itp.Psy ,jak to psy "kochają" kopać.Chciałbym,aby psy biegały swobodnie, ze względu na moją częstą nieobecność.No i tu niestety ,ręce mi opadają.Nie chciałbym pozbywać się psów, ale jak widzę te dołki, szlag mnie trafia.
Proszę o jakiś pomysł!

Data: 2009-03-23 09:04:14
Autor: ikselk
odstraszacze na psy.
On 23 Mar, 16:35, Wojtek Kaszuba <wojk...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Wydziel siatką teren dla psów albo dla roślin. Nie da się mieć
ciasteczko i zjeść ciasteczko.

Data: 2009-03-23 19:04:59
Autor: Bbjk
odstraszacze na psy.
Wojtek Kaszuba pisze:
[...]

U nas są trzy owczarki niemieckie, dwa psy i suka. Suka jest zawodową kopaczką, szczególnie podczas naszych częstych wyjazdów powstają imponujące jamy. Psy mają duży, ogrodzony teren, całą łąkę, porośniętą drzewami częściowo starszymi leśnymi, częściowo młodymi dosadzonymi. Młode drzewka i krzewy są ogrodzone niewysoką siatką ogrodową metalową powlekaną i na ogół to się sprawdza, choć czasem zdarza się, że znajdujemy podkop. Ostatnio wykopała dwa młode bezki, posadzone w zeszłym roku, ale i tak uważam, że bez siatki wszystkie leżałyby pokotem. Kępy kwiatów są na podwyższeniach, tam psy nie wskakują.
Ogród właściwy jest wydzielony osobno, ogrodzony solidnie i tam psy nie mają wstępu.
Natomiast od zewnątrz podkopują się, jak na razie nieskutecznie, dziki, te płoszymy strzelając w powietrze z pistoletu hukowego.
--
Basia

Data: 2009-03-25 17:09:06
Autor: .

[...]

[...]