odsysanie oleju - gdzie w krk

Data: 2009-05-07 02:45:36
Autor: Moon
odsysanie oleju - gdzie w krk
żółta pięta wrote:
> prosilbym o konkrety a nie rady ze lepiej spuscic. gdyby tak sie dalo
nie bylo by pytania.

da się.
wiercisz dziurę w misce, wspawają mutrę i już.
to robota za 5 dych.

moon

Data: 2009-05-07 09:05:52
Autor: krzyss
odsysanie oleju - gdzie w krk
Moon pisze:

da się.
wiercisz dziurę w misce, wspawają mutrę i już.
to robota za 5 dych.

Spawaja miske olejowa taka ze sladami oleju w srodku, i to wszystko zamontowane na aucie ?
Qrde ja bym sie bal...

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2009-05-07 14:34:06
Autor: żółta pięta
odsysanie oleju - gdzie w krk
da się.
wiercisz dziurę w misce, wspawają mutrę i już.
to robota za 5 dych.

a konkrety ? kto mi to zrobi ?

Data: 2009-05-07 13:46:30
Autor: kamil
odsysanie oleju - gdzie w krk

"żółta pięta" <d@b.a> wrote in message news:gtukk0$aif$1news.wp.pl...
da się.
wiercisz dziurę w misce, wspawają mutrę i już.
to robota za 5 dych.

a konkrety ? kto mi to zrobi ?

Za 5 dych raczej nikt, bo trzeba zdjac miske i dokladnie wyczyscic. Chyba, ze jakis pan Zdzichu pospawa bez tego, ale ja bym mu samochodu w rece nie dal.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 18:17:36
Autor: Moon
odsysanie oleju - gdzie w krk
kamil wrote:
[...]

nie świrujcie:)
byle spawacz to zrobi, a co wy chcecie tam tak czyścić?
po to jest filtr oleju żeby wyłapać te jakieś 5 gramów spalenizny.

moon

Data: 2009-05-07 11:47:46
Autor: WS
odsysanie oleju - gdzie w krk
On 7 Maj, 18:17, "Moon" <muni...@yahoo.com> wrote:

byle spawacz to zrobi, a co wy chcecie tam tak czyścić?

po pierwsze zalezy z czego jest ta miska - jesli jakis stop aluminium
to juz nie kazdy to zrobi...

po to jest filtr oleju żeby wyłapać te jakieś 5 gramów spalenizny.

ale jeszcze przy wierceniu robia sie opilki i zazwyczaj wpadaja do
srodka - raczej miske trzeba odkrecic...

WS

Data: 2009-05-07 20:59:37
Autor: Bassteq
odsysanie oleju - gdzie w krk
Moon wrote:
kamil wrote:
[...]

po to jest patent z ssaniem oleju z michy żeby sie nie bawić w spawanie pana Zdzisława...
"U nas" zachodnia Polska ssanie czy spuszczanie oleju dolnym korkiem to pytanie na dzieńdobry przy wymianie i kosztuje 0 (zero) PNL.

Znajdź serwis wymieniający oleje fachowo i zapłacisdz za olej a nie za spawy "Pana Zdzisława"...

pozdry

Data: 2009-05-07 21:27:55
Autor: Moon
odsysanie oleju - gdzie w krk
Bassteq wrote:

po to jest patent z ssaniem oleju z michy żeby sie nie bawić w
spawanie pana Zdzisława...

ssanie zawsze będzie gorsze od spuszczania:)
hehe

moon

Data: 2009-05-07 21:33:24
Autor: Piotrek
odsysanie oleju - gdzie w krk
a konkrety ? kto mi to zrobi ?

hmmm nie pamietam poczartku watku ale jesli mnie pamiec nie myli to byla ukrecona sruba w misce, tak ?

jesli tak to nawierdzic reszte po korku i wykrecic wykretakiem, kazdy warsztat powinien to miec.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-07 21:52:32
Autor: żółta pięta
odsysanie oleju - gdzie w krk
hmmm nie pamietam poczartku watku ale jesli mnie pamiec nie myli to byla ukrecona sruba w misce, tak ?

nie mozesz pamietac bo go po prostu nie czytales.

Data: 2009-05-07 21:59:23
Autor: Piotrek
odsysanie oleju - gdzie w krk
nie mozesz pamietac bo go po prostu nie czytales.

ahh oczywiscie wiesniaczku.
czlowiek chce pomoc a taki ciolek jeszcze marudzi :)
a gon sie dzieciaku :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-07 22:14:35
Autor: Piotrek
odsysanie oleju - gdzie w krk
wyraznie napisalem debilu:
"prosilbym o konkrety a nie rady ze lepiej spuscic. gdyby tak sie dalo nie bylo by pytania. "

nie da sie rozlozyc parasola w dupie i nauczyc cie kultury jak widac:)
wiec nie mow ze cos co dla ciebie jest nieosiagalne jest tez nieosiagalne dla normalnego czlowieka :)

normalni i ponad przecietni ludzie potrafia wiecej wiec nie porownuj sie do nich :)
pojechac do porzadnego mechanika zeby naprawil cos po partaczach to kazdy debil potrafi, no z malymi wyjatkami( o tobie mowie jak bys nie zalapal :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-07 22:16:41
Autor: żółta pięta
odsysanie oleju - gdzie w krk
pzdr
piotrek

wypierdalaj

Data: 2009-05-07 22:20:43
Autor: Piotrek
odsysanie oleju - gdzie w krk
wypierdalaj

:)
wprost nie moge sie doczekac na mysl o zblizajacej sie podrozy :)

--
pzdr
piotrek

odsysanie oleju - gdzie w krk