odsysanie oleju - gdzie w krk

Data: 2009-05-07 20:36:23
Autor: dudley
odsysanie oleju - gdzie w krk
żółta pięta wygenerował w news:gtt5lk$d5n$1news.wp.pl taki oto ciąg znaków:
zna ktos warsztat w krakowie gdzie odsysaja olej z silnika? ile taka przyjemnosc kosztuje ?

Fijałkowski w Hucie na os. Uroczym.
http://www.zumi.pl/79261,Auto-Service._Piotr_Fijalkowski,Krakow,firma.html
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2009-05-07 21:53:19
Autor: żółta pięta
odsysanie oleju - gdzie w krk
Fijałkowski w Hucie na os. Uroczym.
http://www.zumi.pl/79261,Auto-Service._Piotr_Fijalkowski,Krakow,firma.html
Pozdrawiam,

nie do wiary. warsztat oddalony o 50m ode mnie a nie pomyslalem o nich.
dzieki za przypomnienie !

Data: 2009-05-08 23:14:01
Autor: dudley
odsysanie oleju - gdzie w krk
żółta pięta wygenerował w news:gtve7j$s0a$1news.wp.pl taki oto ciąg znaków:
nie do wiary. warsztat oddalony o 50m ode mnie a nie pomyslalem o nich.
dzieki za przypomnienie !

Nie ma za co!
Ode mnie oddaleni o może 500m, a też nigdy nie brałem pod uwagę - do momentu aż ukręcił się gwint korka spustowego w misce w poprzednim aucie - i właśnie ich mi polecono jako mających odsysarkę oleju.
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2009-06-02 11:01:36
Autor: sebastian.jach
odsysanie oleju - gdzie w krk
On 8 Maj, 23:14, "dudley" <dudley.ciach...@op.pl> wrote:
> [...]

aż ukręcił się gwint korka spustowego w misce w poprzednim aucie - i właśnie
ich mi polecono jako mających odsysarkę oleju.

A ile taka przyjemność u Fijałkowskich kosztuje ?

Niestety też muszę skorzystać z tej usługi :/

Data: 2009-06-04 15:44:43
Autor: dudley
odsysanie oleju - gdzie w krk
Użytkownik <sebastian.jach@gmail.com> napisał w wiadomości news:ae7c7d94-4b8b-4d72-857d-4e23f8d083f3s31g2000vbp.googlegroups.com...
A ile taka przyjemność u Fijałkowskich kosztuje ?
Niestety też muszę skorzystać z tej usługi :/

Nie pamiętam niestety, z resztą od czasu, gdy robiłem, cennik mógł się zmienić...
Najlepiej zadzwonić do nich i dopytać.
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk