odszkodowania rosna

Data: 2014-02-11 12:54:17
Autor: p0li
odszkodowania rosna
T->Dnia 2014-02-11 12:36:27 niejaki J.F napisał:
no i co sie dziwic ze skladki OC tez rosna

płaciłem tydzień temu

spadła mi o 120zł od proponowanej na początku rozmowy i o 80 w porównaniu z
rokiem ubiegłym

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2014-02-11 17:15:01
Autor: J.F
odszkodowania rosna
Użytkownik "p0li"  napisał w wiadomości grup
[...]

Gdzie i za co ?

Tzn w jakiej firmie, za jakie auto i gdzie zarejestrowane ?

J.

Data: 2014-02-11 20:42:53
Autor: p0li
odszkodowania rosna
T->Dnia 2014-02-11 17:15:01 niejaki J.F napisał:
[...]

link4
chevy van 5.7 warszawa

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2014-02-12 17:22:05
Autor: J.F
odszkodowania rosna
[...]

Ciekawe. Warszawa przestala byc niebezpiecznym miastem, czy duzy silnik przestal byc niebezpiecznym silnikiem.

Niestety - w przedziale 1.8-2.0 i we wroclawiu cena rosnie, a L4 nie jest tani.

J.

Data: 2014-02-12 20:53:53
Autor: Artur Maśląg
odszkodowania rosna
W dniu 2014-02-12 17:22, J.F pisze:
(...)
Ciekawe. Warszawa przestala byc niebezpiecznym miastem,

To już dawno, a stawki OC w stosunku do innych regionów już od dawna
się różnią trochę, a nie na kilometr ;)

czy duzy silnik
przestal byc niebezpiecznym silnikiem.

Ciężko stwierdzić - ceny z pojemnością (w ramach grup) zasadniczo rosną.

Niestety - w przedziale 1.8-2.0 i we wroclawiu cena rosnie, a L4 nie
jest tani.

Z różnymi ubezpieczalniami jest różnie :)

Data: 2014-02-11 18:00:47
Autor: Budzik
odszkodowania rosna
Użytkownik p0li p0li@triger.net ...

no i co sie dziwic ze skladki OC tez rosna

płaciłem tydzień temu

spadła mi o 120zł od proponowanej na początku rozmowy i o 80 w
porównaniu z rokiem ubiegłym

Mi tez sukcesywnie spada.
Przykłady podawałem wielokrotnie.

Data: 2014-02-11 19:47:20
Autor: Dawid
odszkodowania rosna
W dniu 2014-02-11 19:00, Budzik pisze:
[...]

Tak za 5 lat, to Ci jeszcze dopłacą ze stówkę :-)

Data: 2014-02-11 20:55:30
Autor: Budzik
odszkodowania rosna
Użytkownik Dawid xxx@neostada.pl ...

[...]

Na to nie licze.
Wrecz mysle, ze w tym roku osiagnałem minimum.
:)
Ale w kazdym razie nie widze tego ze ceny OC rosną.

Data: 2014-02-11 20:12:41
Autor: z
odszkodowania rosna
W dniu 2014-02-11 19:00, Budzik pisze:
Mi tez sukcesywnie spada.
Przykłady podawałem wielokrotnie.

A co spada? :-) Bo mi zawsze spadała kwota za pakiet OC+AC.
Ale to chyba oczywista oczywistość. :-)

Data: 2014-02-11 20:55:30
Autor: Budzik
odszkodowania rosna
Użytkownik z z@z.pl ...

Mi tez sukcesywnie spada.
Przykłady podawałem wielokrotnie.

A co spada? :-) Bo mi zawsze spadała kwota za pakiet OC+AC.
Ale to chyba oczywista oczywistość. :-)

Cena oczywiście. ;-)

Citroen Jumpy - z 700 na jakies 500 obecnie
Citren ZX z 500 przez 400 na 300 obecnie.
Audi A8 z 2000 na 600.
Renault Trafiic juz nie pamietam kwot ale o 150zł w dół.

Data: 2014-02-12 17:24:50
Autor: J.F
odszkodowania rosna
Użytkownik "Budzik"  napisał w
A co spada? :-) Bo mi zawsze spadała kwota za pakiet OC+AC.

Cena oczywiście. ;-)
Citroen Jumpy - z 700 na jakies 500 obecnie
Citren ZX z 500 przez 400 na 300 obecnie.

Firma pojemnosc, miasto ?

Tu mi sie wydaje ze po prostu duzo przeplacales dawniej.

Audi A8 z 2000 na 600.

SIlnik w tym zapewne spory.

J.

Data: 2014-02-12 19:01:01
Autor: Budzik
odszkodowania rosna
Użytkownik J.F jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

[...]

Zapewne ogólnie wszedzie przepłacałem
500 w pzu
400 w liberty
300 w proama

1,4 benzyna, Poznań

Audi A8 z 2000 na 600.

SIlnik w tym zapewne spory.

Ano. Juz nie pamietam czy 4,8 czy 6,4 - jakas kolubryna.

Data: 2014-02-12 20:32:51
Autor: p0li
odszkodowania rosna
T->Dnia 2014-02-12 20:01:01 niejaki Budzik napisał:
SIlnik w tym zapewne spory.

Ano. Juz nie pamietam czy 4,8 czy 6,4 - jakas kolubryna.

nie ważne - przy OC powyżej 2,5 jest jedna stawka
dlatego płace teraz więcej za 3l w xm-ie niż 5,7 w chevym (inny
ubezpieczyciel)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2014-02-11 21:15:10
Autor: Artur Maśląg
odszkodowania rosna
W dniu 2014-02-11 20:12, z pisze:
W dniu 2014-02-11 19:00, Budzik pisze:
Mi tez sukcesywnie spada.
Przykłady podawałem wielokrotnie.

A co spada? :-)

A mowa była o cegłach w drewnianym kościele, czy o OC?

Bo mi zawsze spadała kwota za pakiet OC+AC.

Chciałbym:>

Ale to chyba oczywista oczywistość. :-)

Dla osób z niewielkim doświadczeniem pewnie tak:>

odszkodowania rosna