odszkodowanie OC - dopłata i oferta

Data: 2013-10-13 15:00:29
Autor: Budzik
odszkodowanie OC - dopłata i oferta
Osobnik posiadający mail news.neostrada.pl@news.neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

uszkodzono mi samochód (pisałem) wyceniono nisko wartość przed kolizją, wysoko po kolizji. zaprotestowałem argumentując logicznie. niestety niema ustawowego terminu w którym UNIQA musi odpowiedzieć, dobre zwyczaje nakazują w 30 dni. tak się też stało. Odpowiedzieli, korygując nieznacznie kwoty na moją korzyść. Nieznaczne tylko, bo tak mogą. Przedstawiciel powiedział że jak mi się nie podoba, to mogę się _odwołać_ od decyzji... W sposób...  nie do końca jasny dla mnie.
Teraz sedno sprawy:
Poprosiłem więc o przesłanie na email _informacji w jaki sposób powinienem się odwołać_ aby odniosło to należyty skutek (żeby w skutek braku jakiegoś numerku nie czekać kolejnych 30 dni) W odpowiedzi dostałem dopłatę do odszkodowania 450zł wraz z ofertą zakupu wraku przez jakąś tam firmę "za grosze" (odległą o 100km!).
Pytanie do znawców. Mam 450zł więcej i zapominam o sprawie, czy też jeśli przyjmuję te 450zł, to _MUSZĘ_ auto sprzedać "za grosze"?

Wiem że mógłbym tam zadzwonić, ale poza sekretarką na infolini, nie połączę się z likwidatorem ani osobą decyzyjną. tak samo nie chcę w tej sprawie pisać email - bo za 30 dni to lekka przesada..

Nic z tego nie rozumiem.
Szkoda całkowita, tak?

I bujasz sie z okresleniem wartosci wraku?
Skoro wycenili za wysoko, to musza podac miejsce gdzie po takiej cenie sprzedasz.
Podali, to na czym polega problem?
Ze 100km? To ustal z nimi, ze zawozisz laweta i za tę lawete tez musza ci zwócic.

Co do terminów - tutaj niestety nic nie przeskoczysz.
Ale: skąd pośpiech? To najgorszy z doradców przy likwidacji.
Jeżeli samochód jest ci potrzebne do zarobkowania to brak zysku równiez jest twoją strata którą ubezpieczyciel winien ci oddac.

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

odszkodowanie OC - dopłata i oferta