odszkodowanie od banku za brak mo??liwosci z?? o??enia zlecenia

Data: 2011-02-02 06:53:12
Autor: witek
odszkodowanie od banku za brak mo??liwosci z?? o??enia zlecenia
On 2/2/2011 6:49 AM, Bartosz wrote:
Czy mając umowę z mBankiem na świadczenie usługi eMakler mogę dochodzić
roszczeń za niesprawność systemu w godzinach pracy giełdy ?
Utraciłem mozliwość dokonywania transakcji w dniu 9.11.2010r od godziny
8~ok 12.
Wyszacowałem stratę w teoretycznych zyskach na kwotę X.
Regulamin Banku
http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_swiadczenia_przez_mBank_uslug_przyjmowania_i_przekazywania_zlecen_nabycia_lub_zbycia_instrumentow_finansowych.pdf

mówi, że zapewnia mi dostęp do mozliwości realizowania zleceń np w §1
pkt.3, §3 pkt.1a,b, §3 pkt.2,3,7

§3 pkt.18. mBank obowiazany jest do swiadczenia Usługi z doło%eniem
nale%ytej starannosci. mBank przekazuje zlecenia i dyspozycje Klienta
zgodnie z ich trescia oraz na zasadach okreslonych w Regulaminie. mBank
nie ponosi jednak odpowiedzialnosci:
e) za szkody poniesione przez Klienta wskutek nieprzyjecia i
nieprzekazania przez mBank zlecenia lub dyspozycji zło%onych za
posrednictwem kanałów dostepu, jesli spowodowane zostało to wada
teletransmisyjna, techniczna lub awaria urzadzen, albo przerwaniem
połaczenia, za które mBank nie ponosi odpowiedzialnosci.

Jak to jest że można w Polsce świadczyć usługę odpłatną (umowa) i
równoczesnie zastrzec sobie że się nie odpowiada za brak możliwości
wykonywania usługi :D
Czy to zgodne ze wszystkimi przepisami konstytucja, kodeks cywilny,
prawa konsumenta itd ?
Proszę o konkretne i rzeczowe porady jak nalezy interpretować ten
ciekawy zapis w/w §3 pkt.18.

oczekujesz odpowiadzialnosci mbanku, za to ze u ciebie nie bylo prÄ…du i dlatego nie mogles wlaczyc komputera?

odszkodowanie od banku za brak mo??liwosci z?? o??enia zlecenia