odszkodowanie za rower + PZU

Data: 2016-11-21 19:11:01
Autor: Akarm
odszkodowanie za rower + PZU
W dniu 21.11.2016 o 17:45, Krycha pisze:
Ważne kto jest właścicielem rowerów, czy to, że były skradzione z
piwnicy której przysługuje ubezpieczenie?

Wydaje mi się, że sama najlepiej znasz treść umowy, którą zawarłaś.
Ciekawi mnie, dlaczego za najlepsze miejsce do otrzymania porady prawnej uważasz grupę poświęconą rowerom?

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-11-21 11:08:04
Autor: andrzej.ozieblo
odszkodowanie za rower + PZU
W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 19:11:06 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

Wydaje mi się, że sama najlepiej znasz treść umowy, którą zawarłaś.
Ciekawi mnie, dlaczego za najlepsze miejsce do otrzymania porady prawnej uważasz grupę poświęconą rowerom?

Tak, to jest bardzo dobre miejsce na tego typu pytanie. Jak najbardziej związane z rowerem. Być może inni mieli podobne doświadczenia i mogą się z nimi podzielić. A Twoja reakcja jest zupełnie nie na miejscu.

Krycha, niestety nie pomogę, bo takiej sytuacji nie miałem. Niestety firmy ubezpieczeniowe wykorzystają każdy pretekst by nie wypłacić odszkodowania. Sam trzymam niektóre rowery w piwnicy, ale spinam je, jeden do drugiego, ulockiem. Nie umożliwi to kradzieży, ale mocno utrudni.

Data: 2016-11-21 22:14:01
Autor: Akarm
odszkodowanie za rower + PZU
W dniu 21.11.2016 o 20:08, andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:
Jak najbardziej związane z rowerem. Być może inni mieli podobne doświadczenia i mogą się z nimi podzielić.

Tak. Szczególnie wyraźnie to widać po poniższym wpisie. :D

Krycha, niestety nie pomogę, bo takiej sytuacji nie miałem.

Rozumiem, że udzielając tej cennej rady zapoznałeś się gruntownie z warunkami polisy?

> A Twoja reakcja jest zupełnie nie na miejscu.

Jasne.
Bo ja jestem takim nietypowym człowiekiem, że porady prawnej szukam u prawników, w sprawie zdjęć czy aparatów fotograficznych zaglądam na grupy foto, a o wycieczkach czytam na trampingowych.
Trudno, taki już jestem i nie dyskutuję np. o instalacji C.O. na grupie motocyklowej. Zdaję sobie sprawę, jak bardzo niepopularna jest taka postawa, że większość uznaje to za idiotyzm, ale już się nie zmienię.
Nadal porad będę szukał na forach najbardziej zbliżonych do interesującej mnie tematyki.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-11-21 13:36:10
Autor: andrzej.ozieblo
odszkodowanie za rower + PZU
W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 22:14:19 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

> Krycha, niestety nie pomogę, bo takiej sytuacji nie miałem.

Rozumiem, że udzielając tej cennej rady zapoznałeś się gruntownie z warunkami polisy?

Rada polegała na stwierdzeniu, że nie pomogę. Tak więc polisy nie musiałem studiować. :) Logika.

Bo ja jestem takim nietypowym człowiekiem, że porady prawnej szukam u prawników, w sprawie zdjęć czy aparatów fotograficznych zaglądam na grupy foto, a o wycieczkach czytam na trampingowych.

Twój wybór. Ciekaw jestem czy o pulsometrze będziesz dyskutował w grupie rowerowej czy elektronicznej. A gdzie skierujesz się gdy zechcesz podyskutować o aplikacji rowerowej na smartfonie? A o urazach i kontuzjach? A np. o ścieżkach rowerowych w konkretnym mieście? Itd. Przykłady można mnożyć.

Idąc tym tropem trzeba rozdzielić pewne dziedziny, a nawet nauki. Jaka tam geofizyka? Ma być fizyka albo geologia. Astrofizyka? Albo fizyka albo astronomia.

A na przyszłość. Znamy Twoje zdanie na ten temat, więc nie powtarzaj go więcej.

Data: 2016-11-22 08:52:19
Autor: cytawa
odszkodowanie za rower + PZU
  Akarm pisze:

[...]

A moze Krycha potrzebuje porady osob madrych i zaufanych i znalazla takich na naszej grupie, czego jej sie nie udalo na innych.

Jan Cytawa

Data: 2016-11-22 10:50:07
Autor: ąćęłńóśźż
odszkodowanie za rower + PZU
Jednym słowem z Akarmem można podyskutowac wyłacznie o pedałach.

-- -- -
Nadal porad będę szukał na forach najbardziej zbliżonych do interesującej mnie tematyki.

Data: 2016-11-21 19:53:16
Autor: Krycha
odszkodowanie za rower + PZU
W dniu 21.11.2016 o 19:11, Akarm pisze:
[...]

Nie szukam tu porady prawnej, ale szukam doświadczeń członków grupy.

Krycha.

Data: 2016-11-25 08:46:20
Autor: Wojtas
odszkodowanie za rower + PZU
W dniu 21.11.2016 o 19:11, Akarm pisze:

Wydaje mi się, że sama najlepiej znasz treść umowy, którą zawarłaś.
Ciekawi mnie, dlaczego za najlepsze miejsce do otrzymania porady prawnej
uważasz grupę poświęconą rowerom?

Nie pierdol.

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2016-11-25 09:49:48
Autor: cytawa
odszkodowanie za rower + PZU
Wojtas pisze:

Wydaje mi się, że sama najlepiej znasz treść umowy, którą zawarłaś.
Ciekawi mnie, dlaczego za najlepsze miejsce do otrzymania porady prawnej
uważasz grupę poświęconą rowerom?

Nie pierdol.

Na rowerze sie nie da. Z takim uwagami to na pl.rec.nierzad

odszkodowanie za rower + PZU