odszkodowanie za upad³o¶æ firmy ?

Data: 2009-03-11 09:25:57
Autor: alkesaltzer
odszkodowanie za upad³o¶æ firmy ?
Witam
prowadzê firmê transportowa TIR i jedyne moje auto uleg³o uszkodzeniu
w wyniku wypadku spowodowanego wisz±cymi  zbyt nisko kablami
telefonicznymi.
auto uleg³o kasacji i ubezpieczalnia (moje AC) wyp³aci mi kwotê
ubezpieczenia. - oczywi¶cie  w pó¼niejszym terminie szkoda  bêdzie
przepisana na w³a¶ciciela kabli.
Moim pytaniem jest czy i w jaki sposób mogê ¿±daæ odszkodowania za
postój samochodu (w koñcu firma obecnie nie zarabia a koszty s± bez
zmian) a jak szybko nie za³atwiê nowego auta grozi mi og³oszenie
upad³o¶ci.

odszkodowanie za upad³o¶æ firmy ?