odszkodowanie za upadłość firmy

Data: 2009-03-11 10:53:59
Autor: alkesaltzer
odszkodowanie za upadłość firmy

w odpowiedzi ja pytanie jak  - wyjaśniam " kabe wisiały na wys 3,5m
tir ma 4m, jadący z ładunkiem zahaczył kable które pociągneły za sobą
betonowe słuy które spadły na kabinę. całość działa się w nocy wiec
nie było mowy o zauważeniu kabli.

Z tego co pisze Bartek mam rozumieć że sprawę kierować do sądu ? a nie
jak  myślałem do ubezpieczyciela właściciela kali ?

pozdr
pio

Data: 2009-03-11 20:52:43
Autor: Piotr [trzykoty]
odszkodowanie za upadłość firmy

<alkesaltzer@interia.pl> wrote
Z tego co pisze Bartek mam rozumieć że sprawę kierować do >sądu ? a nie
jak  myślałem do ubezpieczyciela właściciela kali ?

Najpierw do ubezpieczyciela (jeśli takowy jest) albo właściciela kabli.

Data: 2009-03-11 22:35:56
Autor: .B:artek.
odszkodowanie za upadłość firmy
Piotr [trzykoty] wyskrobał(a):
[...]

Oczywiście, ale ja założyłem - perspektywicznie - że oni Twojego roszczenia nie uznają i nie będą chcieli płacić (bo kto by chciał?).

--
..B:artek.

odszkodowanie za upadłość firmy