odszkodowanie za upadłość firmy

Data: 2009-03-11 17:55:45
Autor: Budzik
odszkodowanie za upadłość firmy
Osobnik posiadający mail alkesaltzer@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Witam
prowadzę firmę transportowa TIR i jedyne moje auto uległo uszkodzeniu
w wyniku wypadku spowodowanego wiszącymi  zbyt nisko kablami
telefonicznymi. auto uległo kasacji i ubezpieczalnia (moje AC) wypłaci
mi kwotę ubezpieczenia. - oczywiście  w późniejszym terminie szkoda będzie przepisana na właściciela kabli.
Moim pytaniem jest czy i w jaki sposób mogę żądać odszkodowania za
postój samochodu (w końcu firma obecnie nie zarabia a koszty są bez
zmian) a jak szybko nie załatwię nowego auta grozi mi ogłoszenie
upadłości.
wez sobie do tego jakas zewnetrzna firme, bo widze ze jakas trudniejsza sprawa.
Co było z tymi kablami? Zaczepiły o kabine i jak pukałes panienke, polaczyly cie z zona?

"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

odszkodowanie za upadłość firmy