odtwarzacz DVD do auta

Data: 2011-03-01 09:49:04
Autor: Agent
odtwarzacz DVD do auta

Użytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisał w wiadomości news:ikffel$4r9$1news.onet.pl...
Witam!

Chcę (czy raczej: muszę) kupić do samochodu odtwarzacz DVD. Jako że nie mam bladego pojęcia na ten temat, proszę BiSwK o radę, na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego sprzętu. Tzn. domyślam się, że na wielkość ekranu i np. możliwie duże kąty pozwalające na oglądanie nie tylko na wprost. Ale na co jeszcze? Może jakiś konkretny model byście polecili? AHA! Czy istnieje (i jest dostępny na naszym rynku) odtwarzacz np. z dwoma ekranami? Chciałbym, aby obaj pasażerowie z tyłu mieli przed sobą ekran... Jeżeli nie 2 wyświetlacze, to może jakiś sposób na zamocowanie jednego pomiędzy siedzeniami?
[Dla dociekliwych: chodzi o spacyfikowanie ;-) dwojga dzieci, które jadą w fotelikach, na długich trasach. Stąd pytanie o 2 wyświetlacze.]

Pomożecie?

Wczoraj w gazetce TESCO widziałem zestaw DVD Twin albo coś podobnie to nazwali.. W opisie było napisane że mozna odtwarzac film na dwóch monitorkach 7" jednoczesnie. Cena za całość 319 zł.

odtwarzacz DVD do auta