odtwarzacz blueray - za ile?

Data: 2010-11-23 03:39:14
Autor: Xian Mi Mao
odtwarzacz blueray - za ile?
Trochę świeże zainteresowanie tematem więc pytanie typu szok - jak
spojrzycie na allegro na oferty odtwarzaczy blue-ray to ceny
rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
techniczno-realne stojące za tymi cenami???
Jak wybrać w tej sytuacji???

Data: 2010-11-23 12:58:47
Autor: Robert_J
odtwarzacz blueray - za ile?
ceny
rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
techniczno-realne stojące za tymi cenami???

MZ żadne. Oczywiście na pewno ten droższy będzie pod jakimiś względami lepszy, jednak nie sądzę że 30 razy lepszy ;-).
Ale jest jeszcze uzasadnienie tzw. mentalne ;-). Można się chwalić znajomym że kupiło się BR za 8 tysięcy ;-)

Jak wybrać w tej sytuacji???

Wybrać taki za rozsądne pieniądze, czyli może coś ok. 1000? Ale to moje skromne zdanie :-)

Data: 2010-11-24 16:26:31
Autor: Ajgor
odtwarzacz blueray - za ile?
Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości news:icga9o$t6c$1news.onet.pl...

[...]

Nie trzeba 1000. W granicach 500zł można dostać LG, lub Samsunga, które niczym nie ustępują Sony, Denonom, czy innym za największe pieniądze. Ba. Często odtwarzają więcej formatów.

Data: 2010-11-23 14:46:05
Autor: boxfish
odtwarzacz blueray - za ile?
W dniu 2010-11-23 12:39, Xian Mi Mao pisze:
[...]

- jakość obrazu
- jakość dźwieku
- różnorodność odtwarzanych formatów
- USB i jego funkcje
- funkcjonalność
- jakość wykonania
- logo producenta
- podbicie ego posiadacza
- elementy tajemnicze (czasem 90% ceny bo w środku i tak siedzi odtwarzacz zamówiony w innej chińskiej firmie produkującej dla kilku/kilkunastu "producentów")

Jak wybrać w tej sytuacji???

rozsądek, rozsądek, potrzebna właśnie tobie funckjonalność, NIE MANTA ;-)

Data: 2010-11-23 15:17:30
Autor: konieczko
odtwarzacz blueray - za ile?
[...]

Playstation3 to chyba najlepszy wybor

Data: 2010-11-24 11:34:35
Autor: Mirek Ptak
odtwarzacz blueray - za ile?
Dnia 2010-11-23 21:51,  *chrupek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

PS3 jest najlepsze jako *pierwszy* BR w domu. Ja ostatnio dokupiłem LG BD560 i jako odtwarzacz BR + inne formaty sprawuje się znacznie lepiej niż PS3. Na myśli mam oczywiście mkv i inne divx z napisami.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-24 11:50:09
Autor: konieczko
odtwarzacz blueray - za ile?
W dniu 2010-11-24 11:34, Mirek Ptak pisze:
[...]

Bzdury wasc piszesz na ps3 mozna odtworzyc wszystko , ale to trzeba umic .

Data: 2010-11-23 22:45:12
Autor: blur
odtwarzacz blueray - za ile?
?Użytkownik "konieczko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icgido$qhr$1@news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Chyba jakiś żart, wyje ten napęd jak stado baranów o wentylatorze nie wspomnę,
prądu też chyba wpiernicza więcej niż przeciętny BR

Data: 2010-11-23 23:57:32
Autor: konieczko
odtwarzacz blueray - za ile?
"
Chyba jakiś żart, wyje ten napęd jak stado baranów o wentylatorze nie
wspomnę,
prądu też chyba wpiernicza więcej niż przeciętny BR"

Ta a ty pierdolisz jak potluczony.

Data: 2010-11-24 07:42:10
Autor: pawell32
odtwarzacz blueray - za ile?
W dniu 2010-11-23 22:45, blur pisze:
prądu też chyba wpiernicza więcej niż przeciętny BR

co wy macie z tym prądem?
ile to pobiera kilkaset czy kilka wattów?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-24 10:56:03
Autor: konieczko
odtwarzacz blueray - za ile?
W dniu 2010-11-24 07:42, pawell32 pisze:
W dniu 2010-11-23 22:45, blur pisze:
prądu też chyba wpiernicza więcej niż przeciętny BR

co wy macie z tym prądem?
ile to pobiera kilkaset czy kilka wattów?

Pobiera fakt 80W ale w stanie aktywnosci i to jest jedyna wada ps3.

Data: 2010-11-24 11:03:29
Autor: pawell32
odtwarzacz blueray - za ile?
W dniu 2010-11-24 10:56, konieczko pisze:

Pobiera fakt 80W ale w stanie aktywnosci i to jest jedyna wada ps3.

nie dziwne, procesor, grafika trochę pobiera, hdd -  tyle to pewnie
podczas uruchomionej gry.
podczas odtwarzania na pewno sporo mniej.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-24 07:33:26
Autor: Xian Mi Mao
odtwarzacz blueray - za ile?
On 23 Lis, 15:17, konieczko <tr...@ops.pl> wrote:
Playstation3 to chyba najlepszy wybor

Jakos lepiej trzymac sie od gier z daleka - straszny zlodziej czasu...
Obejrzec dobry film od czasu do czasu w godziwych warunkach to co
innego :)

Data: 2010-11-23 19:59:55
Autor: Gershon
odtwarzacz blueray - za ile?
[...]

Sprawdź też kwestie odtwarzanych formatów, wejście USB, dostępność DLNA, odtwarzanie z sieci itp.
Ja wybrałem LG i nie narzekam, ma wszystko łącznie z odtwarzaniem HD w formacie mkv z USB i przez DLNA w domowym WiFi.

Data: 2010-11-24 07:47:55
Autor: pawell32
odtwarzacz blueray - za ile?
[...]

http://allegro.pl/philips-bdp-2500-blu-ray-wyprzedaz-i1336838107.html
http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-sony-bdp-s370-kielce-i1334526307.html
http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-dv-bd507-nowy-p-o-l-e-c-a-m-i1321103931.html

nie widzę jakiegoś problemu z wyborem.
unikałbym tylko marek typu Medion, Manta jak nie chcesz
wywalić pieniędzy w błoto.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-24 20:00:34
Autor: Jingiel
odtwarzacz blueray - za ile?

http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-sony-bdp-s370-kielce-i1334526307.html

Nie odtwarza polskiego "ś" w napisach i nie czyta systemu plików NTFS z pamięci zewnętrznej.

Jingiel

Data: 2010-11-24 20:04:18
Autor: Jingiel
odtwarzacz blueray - za ile?
Data: 2010-11-25 09:06:52
Autor: Mirek Ptak
odtwarzacz blueray - za ile?
Dnia 2010-11-24 20:04,  *Jingiel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Przejrzałem wszystkie te linki i szczerze mówiąc to żaden z tych
odtwarzaczy nie jest wart kupna

http://www.allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-lg-bd560-sklep-lublin-fv-i1321503162.html

Choć wyraźnie drożej niż jeszcze do niedawna były w MM

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-25 13:37:34
Autor: Ajgor
odtwarzacz blueray - za ile?
Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości news:icl5es$tet$1news.onet.pl...

Ja bym polecił jeszcze ten:

http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-samsung-bd-c5500-fvat-w24h-i1337615015.html

Porównywalny do LG polecanego przez przedmówcę, ale o ile się nie mylę, Samsung poleca więcej w Internet@TV,
no i Samsung niedawno wypuścił SDK do swojej telewizji internetowej, a to oznacza, że jak się ludzie rozkręcą,
to pojawi się więcej gadżetów w sieci Samsunga.

Data: 2010-11-25 14:12:14
Autor: Mirek Ptak
odtwarzacz blueray - za ile?
Dnia 2010-11-25 13:37,  *Ajgor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

To zupełnie subiektywne, ale ja już w życiu niczego Samsunga nie kupię i tym bardziej nie polecę :) po ostatnich przejściach z wieżą MM-DA25R i przenośnym dyskiem 2.5" 320GB. A do tej pory kupiłem tylko 3 wyroby tej firmy...

pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-25 17:29:11
Autor: Ajgor
odtwarzacz blueray - za ile?
Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości news:iclnbf$uv4$1news.onet.pl...

[...]

Możesz opisać te przejścia? Ja miałem podobne z SONY, i Mantą (to ostatnie to w ogóle pomyłka :)
A obecnie mam telewizor Samsunga
Konkretnie ten:
http://www.ceneo.pl/5817271

i jestem więcej, niż zadowolony. A w niedalekiej przyszłości mam zamiar kupić właśnie tego Blue-Raya, którego podałem wyżej.

Data: 2010-11-26 12:06:49
Autor: Mirek Ptak
odtwarzacz blueray - za ile?
Dnia 2010-11-25 17:29,  *Ajgor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Oczywiście, że mogę.
Wieża po mniej więcej roku przestała czytać płyty - pojechała do serwisu. Po odebraniu wszystko pięknie chodziło... przez 3 miesiące, znowu ta sama usterka i znowu serwis. Minęły dwa miesiące i po raz trzeci to samo. Tym razem zażądałem (cały czas reklamowane na niezgodność towaru z umową) wymiany na nowy lub zwrotu gotówki - sklep się zasłania ekspertyzą autoryzowanego serwisu, że to tylko brudny laser i odmawia uznania reklamacji, ale w geście handlowym mi ten laser wyczyszczą (dupochron oczywiście). W tym samym mieszkaniu mam jeszcze jedna wieżę, DVD i nagrywarkę, które z brudzącym się laserem po 2-3 miesiącach nie mają problemu - DVD to działa już z 5-6 lat i to dosyć intensywnie. Samsunga już odebrałem, oczywiście płyty czyta, ale za te 2 miesiące spodziewam się powrotu z rozrywki - zobaczymy co wtedy :)
Z dyskiem mniej dramatycznie było :) - Kupiony był sformatowany na FAT32, co oczywiście mi nie odpowiadało, podłączyłem do kompa i założyłem partycję NTFS, niestety wtedy przestał dysk widzieć mój WD HD TV - podłączam do kompa ponownie i zamiast partycji jest puste miejsce (dysk widoczny w kompie). Walczyłem ze 2-3 dni z pomocą różnego softu z tym dyskiem i już go miałem oddać, ale sformatowałem go w ext2 i problemy się skończyły.
Dla wyjaśnienia muszę dodać, że to nie pierwszy mój dysk 2.5" i na dodatek wcale nie największy :) - wszystkie inne bez trudu działają zarówno z WD jak i z kompem.

A obecnie mam telewizor Samsunga
Konkretnie ten:
http://www.ceneo.pl/5817271

Jak masz PS3 to kup sobie grę Battlefield 1943, wsiądź do samolotu i opisz swoje wrażenia :) (niekoniecznie będą negatywne :) )
Kumpel ma troszkę starszego Samsunga ze 100Hz i efekt w tej grze jest masakryczny :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-26 20:45:27
Autor: Ajgor
odtwarzacz blueray - za ile?

Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości news:ico4ca$g8c$1news.onet.pl...

Wieża po mniej więcej roku przestała czytać płyty - pojechała do serwisu. Po odebraniu wszystko pięknie chodziło... przez 3 miesiące,

To ja miałem podobnie z wieżą SONY. W tej chwili odtsawiona do innego pokoju. Chyba tylko kabel zasilający jeszcze nie jest zepsuty :)
Telewizor SONY LCD po około roku dostał jakichś plam na ekranie. Nawet nie chce mi się z tym jeździć do serwisu. I tak kupiłem tego Smasunga,
a tamten stoi w drugim pokoju. DVD SONY niby się na razie nie psuje, ale jego obsługa jest po prostu makabryczna.
Żeby coś pooglądać, włączam go, czekam, czekam, czekam, i po jakichś 10 minutach (!!!!) mogę już włączyć płytę. Formaty Divx, Xvid itp NIBY czyta.
Ale nie wszystkie, i nie zawsze. Nie ma menu płyt, tylko jak mam kilka divx-ów na płycie, to muszę oglądać po kolei. Inaczej się nie da.
Itd, itp.... Dodam, że mam jeszcze DVD Belwooda. Niby chinszczyzna, ale nie ma ŻADNEGO z tych problemów.

[...]

Nie mam PS3, i na razie nie zamierzam. Za stary na to jestem :) Mam PS2, ale też stoi w kącie.
Nawet moje dzieci już z tego wyrosły.

Pozdrawiam.
Ajgor.

odtwarzacz blueray - za ile?