odtwarzacz blueray - za ile?

Data: 2010-11-23 12:58:47
Autor: Robert_J
odtwarzacz blueray - za ile?
ceny
rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
techniczno-realne stojące za tymi cenami???

MZ żadne. Oczywiście na pewno ten droższy będzie pod jakimiś względami lepszy, jednak nie sądzę że 30 razy lepszy ;-).
Ale jest jeszcze uzasadnienie tzw. mentalne ;-). Można się chwalić znajomym że kupiło się BR za 8 tysięcy ;-)

Jak wybrać w tej sytuacji???

Wybrać taki za rozsądne pieniądze, czyli może coś ok. 1000? Ale to moje skromne zdanie :-)

Data: 2010-11-24 16:26:31
Autor: Ajgor
odtwarzacz blueray - za ile?
Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości news:icga9o$t6c$1news.onet.pl...

[...]

Nie trzeba 1000. W granicach 500zł można dostać LG, lub Samsunga, które niczym nie ustępują Sony, Denonom, czy innym za największe pieniądze. Ba. Często odtwarzają więcej formatów.

odtwarzacz blueray - za ile?