odtwarzacz blueray - za ile?

Data: 2010-11-23 19:59:55
Autor: Gershon
odtwarzacz blueray - za ile?
W dniu 2010-11-23 12:39, Xian Mi Mao pisze:
Trochę świeże zainteresowanie tematem więc pytanie typu szok - jak
spojrzycie na allegro na oferty odtwarzaczy blue-ray to ceny
rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
techniczno-realne stojÄ…ce za tymi cenami???
Jak wybrać w tej sytuacji???

Sprawdź też kwestie odtwarzanych formatów, wejście USB, dostępność DLNA, odtwarzanie z sieci itp.
Ja wybrałem LG i nie narzekam, ma wszystko łącznie z odtwarzaniem HD w formacie mkv z USB i przez DLNA w domowym WiFi.

odtwarzacz blueray - za ile?