odtwarzacz do samochodu na karty SDHC

Data: 2011-09-07 14:28:56
Autor: LEPEK
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
Witam,

Chciałbym sobie sprawić nowe radio do samochodu i proszę o radę.

PoszukujÄ™ czegoĹ›, co:
  - ma czytnik SDHC,
  - ma wejĹ›cie USB,
  - nie poraĹĽa oĹ›wietleniem,
  - umoĹĽliwia poruszanie siÄ™ po plikach / katalogach,
  - ma dobry odbiornik radiowy
  - ma regulacjÄ™ basĂłw i wysokich tonĂłw (jakiĹ› mini equalizer moĹĽe nawet?)
  - zapewnia bezproblemowÄ… obsĹ‚ugÄ™ (nic siÄ™ nie odĹ‚amuje, przyciski po prostu dziaĹ‚ajÄ…, itp.)

Może mieć:
  - bluetooth (ale tu budĹĽet chyba za maĹ‚y?)
  - odtwarzacz cd (ale w sumie po co?)

Nie musi:
  - pilot
  - wyjĹ›cie na subwoofer

Budżet: 300 zł

To wejście SDHC musi być, bo chcę włożyć kartę 16-32 GB i zapomnieć na jakiś czas, a nie chcę, żeby mi coś z radia wystawało (coś = pendrive).

Ze sprzętów spełniających powyższe wymagania to na allegro widzę w zasadzie tylko różne wynalazki Delco, Lenco, Overmax, Voicekraft, Peiyng, Manta, Telefunken... Zaufanie do nich mam ograniczone mocno, choć ostatnio nabyłem przenośny odtwarzacz DVD Medion i jestem w sumie pozytywnie zaskoczony jakością wykonania i możliwościami.

Podzielcie siÄ™ proszÄ™ swoimi uwagami, typami, napotkanymi problemami, przydatnymi funkcjami i innymi spostrzeĹĽeniami.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-09-07 14:45:17
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2011-09-07 14:28, LEPEK pisze:
Witam,

Chciałbym sobie sprawić nowe radio do samochodu i proszę o radę.

Poszukuję czego¶, co:
- ma czytnik SDHC,
- ma wej¶cie USB,
- nie poraża o¶wietleniem,
- umożliwia poruszanie się po plikach / katalogach,
- ma dobry odbiornik radiowy
- odtwarza co¶ poza ¶rednimi tonami
- ma regulację basów i wysokich tonów (jaki¶ mini equalizer może nawet?)
- zapewnia bezproblemow± obsługę (nic się nie odłamuje, przyciski po
prostu działaj±, itp.)

Może mieć:
- bluetooth (ale tu budżet chyba za mały?)
- odtwarzacz cd (ale w sumie po co?)

Nie musi:
- pilot
- wyj¶cie na subwoofer

Budżet: 300 zł

To wej¶cie SDHC musi być, bo chcę włożyć kartę 16-32 GB i zapomnieć na
jaki¶ czas, a nie chcę, żeby mi co¶ z radia wystawało (co¶ = pendrive).

Ze sprzętów spełniaj±cych powyższe wymagania to na allegro widzę w
zasadzie tylko różne wynalazki Delco, Lenco, Overmax, Voicekraft,
Peiyng, Manta, Telefunken... Zaufanie do nich mam ograniczone mocno,
choć ostatnio nabyłem przeno¶ny odtwarzacz DVD Medion i jestem w sumie
pozytywnie zaskoczony jako¶ci± wykonania i możliwo¶ciami.

Podzielcie się proszę swoimi uwagami, typami, napotkanymi problemami,
przydatnymi funkcjami i innymi spostrzeżeniami.

Pozdr,
Kiedy¶ miałem podobny dylemat i trafiłem na radyjko Sony MEX-1GP. Co prawda nie ma zł±cza USB czy czytnika kart, ale ma 1GB pamięci wbudowanej w panel i to podpina się pod kompa, wgrywasz muzę i na jaki¶ czas tarczy. Do tego radio ładnie gra, ma czytnik CD i możesz sobie płytkę z mp3 zapodać. Jaki¶ equalizer ma, podbicie basów, wyj¶cie na wzmacniacz, suba. Ja na radyjko nie narzekam, kupiłem je jakie¶ dobre 2 lata temu na alledrogo za ok. 300PLN. oczywi¶cie było już używane, ale gra po dzień dzisiejszy ładnie i bezawaryjnie. Pod¶wietlenie jest na biało-niebiesko. Mocno nie razi po oczach w nocy.

Data: 2011-09-07 14:49:50
Autor: kapec
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
Na karty sdhc ma blaupunkta, ma usb ale na kabelku, mam tez jakiegos pioneera, ma i sdhc, i normalne cd i usb. Pioneer gra lepiej ale kosztowal cos kolo 500.
kapec

Data: 2011-09-07 14:50:03
Autor: Kamil 'Model'
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
Wcze¶niej miałem radio Dalco. Grało beznadziejnie, laser się nieĽle ci±ł, szumiało. Było bardzo marnej jako¶ci i dodatkowo zim± radio wogóle szumiało, a mp3 z płyty strasznie słabo grały. Po zmianie na radio soniacza, które wymieniłem w po¶cie wcze¶niejszym problem znikn±ł. Moja Żona ma aktualnie w aucie radio EasyTouch i też da się tylko radia słuchać. To radio posiada zł±cze i USB i czytnik kart, ale mp3 gra z tak marn± jako¶ci± że używa tylko do słuchania radyjka. Wykonanie tego radia jest tragiczne, przyciski gumowe, nie zawsze potrafi± przeł±czyć na to co się chce. A za radio dała 299PLN i kupiła jako nówkę w sklepie. Wtedy się nie znali¶my, bo bym jej nie pozwolił takiego g... kupić.

Data: 2011-09-07 17:06:34
Autor: LEPEK
W dniu 2011-09-07 14:45, Kamil 'Model' pisze:

[...]

Nie, no 1 GB to zdecydowanie zbyt mało...
A co do jako¶ci - wła¶nie tego się obawiam, że sprzęt takich dziwnych marek będzie marny...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański

Data: 2011-09-07 15:02:26
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-09-07 14:28,  *LEPEK* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
To wej¶cie SDHC musi być, bo chcę włożyć kartę 16-32 GB i zapomnieć na
jaki¶ czas, a nie chcę, żeby mi co¶ z radia wystawało (co¶ = pendrive).

To jeszcze dodaj jeden warunek - obsługa dużej ilo¶ci plików i katalogów.
Niektóre radyjka maj± ograniczenia w tym zakresie. Moje na przykład do 1000 katalogów i maksimum 11 poziomów.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)

Data: 2011-09-07 17:09:22
Autor: LEPEK
W dniu 2011-09-07 15:02, Mirek Ptak pisze:

To jeszcze dodaj jeden warunek - obsługa dużej ilo¶ci plików i katalogów.
Niektóre radyjka maj± ograniczenia w tym zakresie. Moje na przykład do
1000 katalogów i maksimum 11 poziomów.

A ile to jest mało katalogów, tzn. gdzie jest granica (jak SD / SDHC na 2GB)? Bo 1000 to mi nie potrzebne, ale 32 GB to z 400 albumów może już być, 16 GB to około 200 i tyle musi być...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański

Data: 2011-09-08 08:39:42
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-09-07 17:09,  *LEPEK* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Naprawdę nie wiem :) - czytałem jedynie, że niektóre wynalazki maj± takie ograniczenie na poziomie tak niskim, że mog±cym zaskoczyć użytkownika. Po prostu sprawdĽ zanim kupisz :)
Dodatkowo kwestia czytania i wy¶wietlania polskich znaków. Miałem kilka mp3 z polskimi znakami w nazwie pliku i mp3 tagu - radio ich nie widziało. Po zmianie polskich znaków na łacińskie odpowiedniki (w nazwie pliku) zaczęło je grać, ale na wy¶wietlaczu s± krzaki zamiast pl literek, bo te zostały w tagu.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2011-09-07 15:33:35
Autor: wchpikus
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
Witam!A czy ktos spotkal sie z radyjkiem, ktore poradzi sobie z audio a AC3 i DTS-ie?
4 kanaly sa, 5 z subem, wiec bylo by ciekawie..
Nie widzialem jeszcze takiej maszynki w jednym opakowaniu a marzy mi sie:)

Data: 2011-09-07 16:01:13
Autor: Myjk
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
Wed, 07 Sep 2011 15:33:35 +0200, wchpikus
4 kanaly sa, 5 z subem, wiec bylo by ciekawie..

Tak! To jest tak, jak siedzieć 24 karatowej desce klozetowej. Też jest ciekawie i... nic poza tym.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-08 08:47:35
Autor: wchpikus
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
Witam!

Tak! To jest tak, jak siedzieć 24 karatowej desce klozetowej.
TeĹĽ jest ciekawie i... nic poza tym.

Widocznie nie miales przyjemnosci sluchac muzyki w dts-ie..

Data: 2011-09-09 18:00:09
Autor: Myjk
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
Thu, 08 Sep 2011 08:47:35 +0200, wchpikus
Widocznie nie miales przyjemnosci sluchac muzyki w dts-ie..

No nie -- w końcu to kosmiczna technologia dostępna tylko dla wybranych.
Ale za o siedziałem na złotej, 24 karatowej desce klozetowej.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-09 20:00:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-09-09 18:00, Myjk pisze:

Ale za o siedziałem na złotej, 24 karatowej desce klozetowej.

To teraz napisz na pl.sci.medycyna o nagłym zazielenieniu dupska. Tam Ci coś doradzą. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-09-09 21:53:06
Autor: Myjk
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
Fri, 09 Sep 2011 20:00:22 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
To teraz napisz na pl.sci.medycyna o nagłym
zazielenieniu dupska. Tam Ci  coĹ› doradzÄ…. ;)

Nic mi nie zzieleniało... hm! Oszukali mnie!
Widocznie to był dobrze wyślizgany mosiądz! ;P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-19 13:00:47
Autor: Artur M. Piwko
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
In the darkest hour on Thu, 08 Sep 2011 08:47:35 +0200,
wchpikus <wchpikus@wytnijto.wp.pl> screamed:
Tak! To jest tak, jak siedzieć 24 karatowej desce klozetowej.
TeĹĽ jest ciekawie i... nic poza tym.

Widocznie nie miales przyjemnosci sluchac muzyki w dts-ie..

W DTS-ie w samochodzie...

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
[ 13:00:35 user up 12930 days,  0:55,  1 user, load average: 0.94, 0.01, 0.04 ]

      I don't want to be young again, I just don't want to get any older.

Data: 2011-09-07 17:15:34
Autor: Andy Niwiński

"wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j47rrf$18i9$4news2.ipartners.pl...
Witam!A czy ktos spotkal sie z radyjkiem, ktore poradzi sobie z audio a AC3 i DTS-ie?
4 kanaly sa, 5 z subem, wiec bylo by ciekawie..
Nie widzialem jeszcze takiej maszynki w jednym opakowaniu a marzy mi sie:)

Bardzo proszÄ™:

http://www.aliexpress.com/product-fm/463763630-Free-shipping-Road-Emperor-In-Dash-Car-DVD-With-3G-Internet-2DIN-GPS-ATSC-WIFI-Free-wholesalers.html

Data: 2011-09-07 16:18:17
Autor: kamil
On 07/09/2011 16:15, Andy Niwiński wrote:

[...]

Bardzo proszę:

http://www.aliexpress.com/product-fm/463763630-Free-shipping-Road-Emperor-In-Dash-Car-DVD-With-3G-Internet-2DIN-GPS-ATSC-WIFI-Free-wholesalers.html

Tanie, chińskie, ¶lamazarne no-name'y na Windowsach CE z kiepsk± jako¶ci± dĽwięku.

Do¶ć się takich naogl±dałem z bliska, żeby nawet nie brać pod uwagę.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-07 15:41:37
Autor: Rychu
[...]

Ja mam od dwóch lat "jakiegoś" Peyinga. Działa bez problemów.
Nie wiem natomiast jak z obsługą SDHC i sporą ilością plików.
Podobno jest możliwość wyświetlania menu na ekranie (ma wyjście
video - chich) natomiast nigdy tego nie sprawdzałem.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-09-07 17:11:13
Autor: LEPEK
W dniu 2011-09-07 15:41, Rychu pisze:

Ja mam od dwóch lat "jakiegoś" Peyinga. Działa bez problemów.
A jak z jakością dźwięku? Ja rewelacji nie potrzebuję, ale przy odtwarzaniu z jakiegoś chińskiego transmitterka jest o wiele gorzej, niż przez wbudowane USB :/

Pozdr,

Data: 2011-09-07 16:19:41
Autor: kamil
On 07/09/2011 16:11, LEPEK wrote:
W dniu 2011-09-07 15:41, Rychu pisze:

Ja mam od dwóch lat "jakiego¶" Peyinga. Działa bez problemów.
A jak z jako¶ci± dĽwięku? Ja rewelacji nie potrzebuję, ale przy
odtwarzaniu z jakiego¶ chińskiego transmitterka jest o wiele gorzej, niż
przez wbudowane USB :/

Pewnie jak z każdym Peyingiem, Srajingiem i inn± tandet±, jako¶ć będzie gorsza od 10-letniego porz±dnego odtwarzacza CD kupionego na Allegro za 50zł.

Oczywi¶cie kto wydał na to pieni±dze w życiu się nie przyzna i będzie zachwalać.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-07 17:50:23
Autor: LEPEK
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
W dniu 2011-09-07 17:19, kamil pisze:

Pewnie jak z każdym (...)

A ja poszukuję zdania osób, które wiedz±...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański

Data: 2011-09-07 17:19:39
Autor: kamil
On 07/09/2011 16:50, LEPEK wrote:
W dniu 2011-09-07 17:19, kamil pisze:

Pewnie jak z każdym (...)

A ja poszukuję zdania osób, które wiedz±...

Lekarz nie musi mieć hemoroidów, żeby patrz±c na takie wiedział że s± raczej nieprzyjemne.

Elektronik± bawię się na codzień, ale zrobisz jak uważasz.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-07 20:34:12
Autor: RadekNet
W dniu 07.09.2011 17:19, kamil pisze:
[...]

Tylko za 50 zl nie kupisz 10 letniej uzywki z USB lub czytnikiem SD.

Ja doszedlem do wniosku, ze zostawiam oryginalne radio a przez kasete podpinam telefon lub gps z gniazdem SD. Melomanem nie jestem, super cichego auta nie ma - jestem zadowolony :)
Teraz chyba sie jeszcze skusze na transmiter FM, zeby nawigacja/telefon szly z kasety a muzyka przez radio - da to mozliwosc wyboru zrodla (w telefonie ciezko sie wymienia karty, szczegolnie, ze na kazdej musiala by byc rowniez wgrana AM).

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2011-09-07 20:27:06
Autor: Rychu
W dniu 2011-09-07 17:11, LEPEK pisze:
[...]

Trudno mi powiedzieć, bo nie mam do czego się odnieść. Dwa głośniki
w drzwiach, dwa ustawione na pakę. Gra to sobie całkiem przyzwoicie.
Panda do specjalnie wyciszonych samochodów nie należy. Sprzęt się
nadaje do posłuchania sobie muzyki z gwizdka w aucie. Spokojnie
nawet dość głośno. Jednak do audio z Accorda, czy Bose z BMW nie ma
w ogóle co porównywać.

Jeśli chcesz zajechać pod remizę i ściągnąć dupy na
głośniejszy bas to zapomnij. ;)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-09-07 17:27:58
Autor: Waldek Godel
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
Dnia Wed, 07 Sep 2011 14:28:56 +0200, LEPEK napisał(a):

Ze sprzętów spełniaj±cych powyższe wymagania to na allegro widzę w zasadzie tylko różne wynalazki Delco, Lenco, Overmax, Voicekraft, Peiyng, Manta, Telefunken... Zaufanie do nich mam ograniczone mocno, choć ostatnio nabyłem przeno¶ny odtwarzacz DVD Medion i jestem w sumie pozytywnie zaskoczony jako¶ci± wykonania i możliwo¶ciami.

Najlepsze funkcjonalnie rozwi±zanie - po przetestowaniu wielu wynalazków:
interfejs line-in do fabrycznego radia udaj±cy zmieniarkę i telefon z
odtwarzaczem muzycznym (czyli w zasadzie każdy na rynku), oraz stosowny
uchwyt.
Zalety:
- brak problemu w stylu, że muszę zasuwać do auta, żeby wgrać now± płytę,
bo karta została w samochodzie, a jest północ, ¶nieg pada a ja siedzę w
ciepłym pokoju.
- zazwyczaj lepsza jako¶ć dĽwięku niż tanie wynalazku
- fabryczny wy¶wietlacz wci±ż działa
- radio nie kusi złodziei
- działa sterowanie z kierownicy (jak jest). Bardziej rozbudowane pozwalaj±
nawet na sterowanie telefonem/odtwarzaczem na zasadzie +/- utwór, +/- płyta
(no dobra, trzeba mieć ajpoda/gejfona)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-09-07 17:32:30
Autor: kamil
On 07/09/2011 17:27, Waldek Godel wrote:
[...]

Odtwarzacz też można zostawić w samochodzie. :)

- zazwyczaj lepsza jako¶ć dĽwięku niż tanie wynalazku

Zakładaj±c, że nie podpinasz wyj¶cia słuchawkowego pod line-in oczywi¶cie..

[...]

Do tego potrzebny jest już przeważnie konkretny interface wpinany między wej¶cie line-in a odtwarzacz, można kupić takie zestawy do produktów Appla. Zwykła przej¶ciówka jedyne co zrobi, to pu¶ci dĽwięk na wej¶cie linowe.

Nawet z takim adapterem pozwalaj±cym sterować odtwarzaczem z radia/kierownicy, trzeba mieć radio, które jako¶ sensownie listy obsługuje. Bo maj±c iPoda albo kartę zapchan± 4000 płytami 300 różnych wykonawców i radio, które pozwala tylko klikać góra-dół alfabetycznie, można zasn±ć zanim przeklikasz się na ¶rodek alfabetu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-07 18:47:59
Autor: LEPEK
W dniu 2011-09-07 18:27, Waldek Godel pisze:

Najlepsze funkcjonalnie rozwi±zanie - po przetestowaniu wielu wynalazków:
interfejs line-in do fabrycznego radia udaj±cy zmieniarkę i telefon z
odtwarzaczem muzycznym (czyli w zasadzie każdy na rynku), oraz stosowny

:D
Spójrz w siga - szukam radia do Toyoty, a w niej w '97 roku nie montowali fabrycznego radia nie mówi±c o fabrycznym wy¶wietlaczu. Mam więc tam soniacza na kasety, który już niestety dogorywa (gubi lewy kanał, gubi podbicie basów, zgubił klapkę) i o ile ma sterowanie zmieniark±, to w obliczu powyższych wad wymaga zmiany :)
Aha - telefon mam tylko służbowy.
Szukam więc urz±dzenia wszystko-w-jednym.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański

Data: 2011-09-07 18:08:41
Autor: Iksinski
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:j47o1v$dee$1inews.gazeta.pl...

Budżet: 300 zł

Nie masz niedługo urodzin/imienin, itp.? Może rodzina się trochę dorzuci? ;-)

Za te pieniądze nie kupisz nic "markowego" co spełni wszystkie wymagania, a w szczególności będzie miało czytnik SD. Z jakichś powodów producenci markowych sprzętów go nie lubią i jak już stosują to w droższych modelach.

Dokładając ok. 200zł już mógłbyś kupić np. Pioneera DEH-6300SD lub Clariona CZ309EG (niedawno widziałem jeszcze jakieś sztuki na wyprzedażach).

To wejście SDHC musi być, bo chcę włożyć kartę 16-32 GB i zapomnieć na jakiś czas,

To kup radio z tylnym wejściem USB. Za 300zł spokojnie już coś znajdziesz. Np. Clariona CZ200EG.
Do radia wsadzisz kabel USB i wyprowadzisz go np. w schowku. Podepniesz sobie pendraka albo czytnik kart SD.

a nie chcę, żeby mi coś z radia wystawało (coś = pendrive).

Rozumiem, ale z takim budżetem trzeba myśleć o kompromisach. ;-)
Możesz kupić pendraka micro. Z panelu wystaje na jakieś pół centymetra, więc często mniej niż pokrętło czy klawisze, np. takie coś (pierwsza z brzegu propozycja): http://allegro.pl/micro-pendrive-emtec-4gb-nano-nowy-i1787631447.html

[...]

Działać pewnie będą. ;-) Z moich doświadczeń i obserwacji, dużo zależy od własnego słuchu, poczucia estetyki i szczęścia. Niektóre działają znośnie i użytkownicy sobie chwalą, inne się szybko rozsypują. Zauważam jednak jedną zależność (chociaż nie podejmuję się interpretacji tego zjawiska ;-) wszyscy znajomi (również ci zadowoleni), którzy używali tych wynalazków, jako kolejne radioodtwarzacze kupują coś "markowego". ;-)

Data: 2011-09-07 18:55:34
Autor: LEPEK
W dniu 2011-09-07 18:08, Iksinski pisze:

[...]

Myślałem o tym. Taki Kenwood KDC-4051UG + micro usb. Tylko po co mi ten odtwarzacz CD - czy nie ma czegoś bez, a przez to o te 100 PLN tańszego?

Pozdr,

Data: 2011-09-07 19:10:19
Autor: Iksinski

Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl> napisał w wiadomości news:j487qo$okc$1news.mm.pl...

Myślałem o tym. Taki Kenwood KDC-4051UG + micro usb. Tylko po co mi ten odtwarzacz CD - czy nie ma czegoś bez, a przez to o te 100 PLN tańszego?

Jest, ale prawie 200zł droższe ;-) Blaupunkt SD48. W nowej serii już chyba znowu wrócili do CD.
Producenci jeszcze nie dojrzeli do pozbycia siÄ™ CD ;-)

Data: 2011-09-07 20:12:01
Autor: Stefan Szczygielski
W dniu 07.09.2011 19:10, Iksinski pisze:
Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl> napisał w wiadomości
Tylko po co mi ten odtwarzacz CD - czy nie ma czegoĹ› bez,
a przez to o te 100 PLN tańszego?
Jest, ale prawie 200zł droższe ;-) Blaupunkt SD48. W nowej serii już
chyba znowu wrĂłcili do CD.

Miałem to SD48 - bardzo fajne i żałuję, że oddałem razem z samochodem. Jedyna wada - nie obsługiwało właśnie kart SDHC, 2GB zwykłe max.
USB miało na kabelku, kabelek sobie wkomponowałem w nieobsadzony guziczek od przeciwmgielnych. I kosztowało mnie nowe jakieś ~330zł, a potem model został porzucony i drastycznie zdrożało.
Szybko ,,łykało'' karty pełne muzyki i przy okazji innych śmieci.
W ogóle wybrałem je metodą wkładania do kolejnych odbiorników kart/usbów próbnych i patrzyłem, co się stanie. Sony za każdym odpaleniem długo się zastanawiało, a Pioneer na jednym z pendriveów kręcił się w kółko i nie mógł skończyć. :F

S.

Data: 2011-09-07 18:38:37
Autor: Mikołaj Jopczyński
[...]

- ma wejście USB,
- nie poraża oświetleniem,
- umoĹĽliwia poruszanie siÄ™ po plikach / katalogach,
- ma dobry odbiornik radiowy
- odtwarza coś poza średnimi tonami
- ma regulacjÄ™ basĂłw i wysokich tonĂłw (jakiĹ› mini equalizer moĹĽe nawet?)
- zapewnia bezproblemową obsługę (nic się nie odłamuje, przyciski po
prostu działają, itp.)

Może mieć:
- bluetooth (ale tu budżet chyba za mały?)
- odtwarzacz cd (ale w sumie po co?)

Nie musi:
- pilot
- wyjście na subwoofer

[...]

A ja podpowiem inne - moim zdaniem znacznie lepsze rozwiazanie.

Zowie sie to venturi mini (ale sa tez innych producentow) jest to transmitter fm + bt obslugujacy a2dp + zestaw glosnomowiacy.

Zapinasz po fm do radia, a po bt do telefonu.

I z telefonu sobie muzyczke puszczam - no i w bardzo wygodny sposob rozmawiam.

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl

Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

Data: 2011-09-07 19:13:03
Autor: Iksinski

Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:j486mk$qkp$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wg mnie to jedno z najgorszych rozwiązań.
Nie jesteś w stanie w wygodny sposób poruszać się po katalogach i plikach.
Urządzenie wpinasz w gniazdko zapalniczki, które w 99% aut jest gdzieś na dole konsoli. Jakość przekazywanego głosu ze względu na umiejscowienie mikrofonu nie może być dobra.
Trzeba również pamiętać, że niektórzy używają nawigacji, CB, itp. Wtykanie w gniazdko zapalniczki kolejnego urządzenia to nieporozumienie (np. na jakimś rozgałęziaczu). Tym bardziej, że telefon też pewnie będziesz musiał podpiąć do prądu.
Jeżeli będziesz słuchał stacji radiowej (z eteru), funkcjonalność bluetooth można sobie wsadzić w buty (zakładam, że transmiter obługuje TA i chociaż z CD się przełączy przy przychodzącym połączeniu), chyba że będziesz się ręcznie przełączał, ale to bez sensu...

Data: 2011-09-07 20:13:28
Autor: Stefan Szczygielski
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
W dniu 07.09.2011 14:28, LEPEK pisze:
PoszukujÄ™ czegoĹ›, co:
- ma czytnik SDHC,
- ma wejście USB,
- nie poraża oświetleniem,
(...)
Budżet: 300 zł

Blaupunkt Toronto 410BT jak stanieje. ;)

S.

Data: 2011-09-07 22:04:26
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  LEPEK pisze tak:

umożliwia poruszanie się po plikach / katalogach,

Najlepszym rozwiazaniem jest dla mnie podł±czanie do radia komórki kablem aux. Komórka ma duży ekran, łatwo nawigować, mam porobione playlisty i mogę wzi±ć komórkę w rękę żeby lepiej widzieć lcd.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2011-09-08 10:54:49
Autor: Yakhub
[...]

JakiĹ›   czas   temu  kupiĹ‚em  radio  "Lenco".  MiaĹ‚o  wszystko  to, co
podałeś, chociaż poruszanie się po plikach nieco upierdliwe. Kupione w
slepie dla idiotów za 99zł.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub