odtwarzacz do samochodu na karty SDHC

Data: 2011-09-07 15:02:26
Autor: Mirek Ptak
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
Dnia 2011-09-07 14:28,  *LEPEK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
To wejście SDHC musi być, bo chcę włożyć kartę 16-32 GB i zapomnieć na
jakiś czas, a nie chcę, żeby mi coś z radia wystawało (coś = pendrive).

To jeszcze dodaj jeden warunek - obsługa dużej ilości plików i katalogów.
Niektóre radyjka mają ograniczenia w tym zakresie. Moje na przykład do 1000 katalogów i maksimum 11 poziomów.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)

Data: 2011-09-07 17:09:22
Autor: LEPEK
W dniu 2011-09-07 15:02, Mirek Ptak pisze:

To jeszcze dodaj jeden warunek - obsługa dużej ilości plików i katalogów.
Niektóre radyjka mają ograniczenia w tym zakresie. Moje na przykład do
1000 katalogów i maksimum 11 poziomów.

A ile to jest mało katalogów, tzn. gdzie jest granica (jak SD / SDHC na 2GB)? Bo 1000 to mi nie potrzebne, ale 32 GB to z 400 albumów może już być, 16 GB to około 200 i tyle musi być...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-09-08 08:39:42
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-09-07 17:09,  *LEPEK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Naprawdę nie wiem :) - czytałem jedynie, że niektóre wynalazki mają takie ograniczenie na poziomie tak niskim, że mogącym zaskoczyć użytkownika. Po prostu sprawdź zanim kupisz :)
Dodatkowo kwestia czytania i wyświetlania polskich znaków. Miałem kilka mp3 z polskimi znakami w nazwie pliku i mp3 tagu - radio ich nie widziało. Po zmianie polskich znaków na łacińskie odpowiedniki (w nazwie pliku) zaczęło je grać, ale na wyświetlaczu są krzaki zamiast pl literek, bo te zostały w tagu.

Pozdrawiam - Mirek