odtwarzacz do samochodu na karty SDHC

Data: 2011-09-07 15:41:37
Autor: Rychu
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
W dniu 2011-09-07 14:28, LEPEK pisze:
Witam,
Chciałbym sobie sprawić nowe radio do samochodu i proszę o radę.

Ze sprzętów spełniających powyższe wymagania to na allegro widzę w
zasadzie tylko różne wynalazki Delco, Lenco, Overmax, Voicekraft,
Peiyng, Manta, Telefunken... Zaufanie do nich mam ograniczone mocno,
choć ostatnio nabyłem przenośny odtwarzacz DVD Medion i jestem w sumie
pozytywnie zaskoczony jakością wykonania i możliwościami.

Ja mam od dwóch lat "jakiegoś" Peyinga. Działa bez problemów.
Nie wiem natomiast jak z obsługą SDHC i sporą ilością plików.
Podobno jest możliwość wyświetlania menu na ekranie (ma wyjście
video - chich) natomiast nigdy tego nie sprawdzałem.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-09-07 17:11:13
Autor: LEPEK
W dniu 2011-09-07 15:41, Rychu pisze:

Ja mam od dwóch lat "jakiegoś" Peyinga. Działa bez problemów.
A jak z jakością dźwięku? Ja rewelacji nie potrzebuję, ale przy odtwarzaniu z jakiegoś chińskiego transmitterka jest o wiele gorzej, niż przez wbudowane USB :/

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-09-07 16:19:41
Autor: kamil
On 07/09/2011 16:11, LEPEK wrote:
W dniu 2011-09-07 15:41, Rychu pisze:

Ja mam od dwóch lat "jakiego¶" Peyinga. Dzia³a bez problemów.
A jak z jako¶ci± d¼wiêku? Ja rewelacji nie potrzebujê, ale przy
odtwarzaniu z jakiego¶ chiñskiego transmitterka jest o wiele gorzej, ni¿
przez wbudowane USB :/

Pewnie jak z ka¿dym Peyingiem, Srajingiem i inn± tandet±, jako¶æ bêdzie gorsza od 10-letniego porz±dnego odtwarzacza CD kupionego na Allegro za 50z³.

Oczywi¶cie kto wyda³ na to pieni±dze w ¿yciu siê nie przyzna i bêdzie zachwalaæ.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-07 17:50:23
Autor: LEPEK
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
W dniu 2011-09-07 17:19, kamil pisze:

Pewnie jak z ka¿dym (...)

A ja poszukujê zdania osób, które wiedz±...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdañski

Data: 2011-09-07 17:19:39
Autor: kamil
On 07/09/2011 16:50, LEPEK wrote:
W dniu 2011-09-07 17:19, kamil pisze:

Pewnie jak z ka¿dym (...)

A ja poszukujê zdania osób, które wiedz±...

Lekarz nie musi mieæ hemoroidów, ¿eby patrz±c na takie wiedzia³ ¿e s± raczej nieprzyjemne.

Elektronik± bawiê siê na codzieñ, ale zrobisz jak uwa¿asz.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-07 20:34:12
Autor: RadekNet
W dniu 07.09.2011 17:19, kamil pisze:
[...]

Tylko za 50 zl nie kupisz 10 letniej uzywki z USB lub czytnikiem SD.

Ja doszedlem do wniosku, ze zostawiam oryginalne radio a przez kasete podpinam telefon lub gps z gniazdem SD. Melomanem nie jestem, super cichego auta nie ma - jestem zadowolony :)
Teraz chyba sie jeszcze skusze na transmiter FM, zeby nawigacja/telefon szly z kasety a muzyka przez radio - da to mozliwosc wyboru zrodla (w telefonie ciezko sie wymienia karty, szczegolnie, ze na kazdej musiala by byc rowniez wgrana AM).

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2011-09-07 20:27:06
Autor: Rychu
W dniu 2011-09-07 17:11, LEPEK pisze:
[...]

Trudno mi powiedzieć, bo nie mam do czego się odnieść. Dwa głośniki
w drzwiach, dwa ustawione na pakę. Gra to sobie całkiem przyzwoicie.
Panda do specjalnie wyciszonych samochodów nie należy. Sprzęt się
nadaje do posłuchania sobie muzyki z gwizdka w aucie. Spokojnie
nawet dość głośno. Jednak do audio z Accorda, czy Bose z BMW nie ma
w ogóle co porównywać.

Jeśli chcesz zajechać pod remizę i ściągnąć dupy na
głośniejszy bas to zapomnij. ;)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)