odtwarzacz do samochodu na karty SDHC

Data: 2011-09-07 17:27:58
Autor: Waldek Godel
odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
Dnia Wed, 07 Sep 2011 14:28:56 +0200, LEPEK napisał(a):

Ze sprzętów spełniających powyższe wymagania to na allegro widzę w zasadzie tylko różne wynalazki Delco, Lenco, Overmax, Voicekraft, Peiyng, Manta, Telefunken... Zaufanie do nich mam ograniczone mocno, choć ostatnio nabyłem przenośny odtwarzacz DVD Medion i jestem w sumie pozytywnie zaskoczony jakością wykonania i możliwościami.

Najlepsze funkcjonalnie rozwiązanie - po przetestowaniu wielu wynalazków:
interfejs line-in do fabrycznego radia udający zmieniarkę i telefon z
odtwarzaczem muzycznym (czyli w zasadzie każdy na rynku), oraz stosowny
uchwyt.
Zalety:
- brak problemu w stylu, że muszę zasuwać do auta, żeby wgrać nową płytę,
bo karta została w samochodzie, a jest północ, śnieg pada a ja siedzę w
ciepłym pokoju.
- zazwyczaj lepsza jakość dźwięku niż tanie wynalazku
- fabryczny wyświetlacz wciąż działa
- radio nie kusi złodziei
- działa sterowanie z kierownicy (jak jest). Bardziej rozbudowane pozwalają
nawet na sterowanie telefonem/odtwarzaczem na zasadzie +/- utwór, +/- płyta
(no dobra, trzeba mieć ajpoda/gejfona)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-09-07 17:32:30
Autor: kamil
On 07/09/2011 17:27, Waldek Godel wrote:
[...]

Odtwarzacz też można zostawić w samochodzie. :)

- zazwyczaj lepsza jakość dźwięku niż tanie wynalazku

Zakładając, że nie podpinasz wyjścia słuchawkowego pod line-in oczywiście..

[...]

Do tego potrzebny jest już przeważnie konkretny interface wpinany między wejście line-in a odtwarzacz, można kupić takie zestawy do produktów Appla. Zwykła przejściówka jedyne co zrobi, to puści dźwięk na wejście linowe.

Nawet z takim adapterem pozwalającym sterować odtwarzaczem z radia/kierownicy, trzeba mieć radio, które jakoś sensownie listy obsługuje. Bo mając iPoda albo kartę zapchaną 4000 płytami 300 różnych wykonawców i radio, które pozwala tylko klikać góra-dół alfabetycznie, można zasnąć zanim przeklikasz się na środek alfabetu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-07 18:47:59
Autor: LEPEK
W dniu 2011-09-07 18:27, Waldek Godel pisze:

Najlepsze funkcjonalnie rozwiązanie - po przetestowaniu wielu wynalazków:
interfejs line-in do fabrycznego radia udający zmieniarkę i telefon z
odtwarzaczem muzycznym (czyli w zasadzie każdy na rynku), oraz stosowny

:D
Spójrz w siga - szukam radia do Toyoty, a w niej w '97 roku nie montowali fabrycznego radia nie mówiąc o fabrycznym wyświetlaczu. Mam więc tam soniacza na kasety, który już niestety dogorywa (gubi lewy kanał, gubi podbicie basów, zgubił klapkę) i o ile ma sterowanie zmieniarką, to w obliczu powyższych wad wymaga zmiany :)
Aha - telefon mam tylko służbowy.
Szukam więc urządzenia wszystko-w-jednym.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm